بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه فعالیت‌های مرکزارتباطات وزارت صمت قرار دادیم

بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه فعالیت‌های مرکزارتباطات وزارت صمت قرار دادیم
حسین‌زاده قشمی خبر داد:
بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه فعالیت‌های مرکزارتباطات وزارت صمت قرار دادیم

رییس مرکز ارتباطات وزارت صمت گفت: بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه فعالیت‌های مرکزارتباطات وزارت صمت قرار دادیم.

به گزارش توسعه پویا از شاتا، حسین زاده قشمی در ارائه گزارش عملکرد یکساله وزارت صمت گفت: توجه به فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه فعالیت های مرکز ارتباطات وزارت صمت در یکسال گذشته قرار گرفت.

وی تاکید کرد: یکی از کارهای کلیدی و اساسی در این حوزه مخاطب شناسی بود که تلاش کردیم با دسته بندی مخاطب ها بسته به نیاز روز تولید محتوا کنیم.

رییس مرکز ارتباطات صمت ادامه داد: تصمیم برای افکار سنجی یکی از کارهای زیرساختی در مرکز ارتباطات وزارت صمت بود که تلاش کردیم آنرا تبدیل به یک سنت در وزارت صمت کنیم.

زاده قشمی با اشاره به توانمند سازی نیروهای انسانی در وزارت صمت گفت: اولین دوره توانمندسازی مدیران روابط عمومی استان ها و سازمان‌های تابعه سال گذشته در کرمان برگزار شد که در نهایت با ارزیابی های صورت گرفته از نیروهای انسانی به تدوین به برنامه های آموزشی، علمی و ارتقا توانمندی های نیروی انسانی پرداختیم.

وی خلق رویداد در حوزه های دانش بنیان و حل مسائل را یکی دیگر از مهم ترین برنامه های مرکز ارتباطات وزارت صمت عنوان کرد و گفت: در این خصوص رویداد حل مسئله در هفته صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

زاده قشمی از تغییر ساختار در مرکز ارتباطات وزارت صمت در یکسال گذشته خبر داد و عنوان کرد: اداره رصد و پایش یک اداره ای بود که نیاز آن بیش از هر مسئله ای احساس می شد تا بتوانیم براساس اطلاعات بدست آمده از این اداره و قراردادن آن در اختیار مدیران وزارتخانه آنها را در تصمیم گیری ها کمک کنیم.

وی همچنین با اشاره به تشکیل کمیته های تخصصی از جمله کمیته مستند سازی سازمانی، کمیته امور بین الملل، کمیته آموزش و کمیته آمار و اطلاعات گفت: اصل ما بر این بوده تا بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، جهاد تبیین را مد نظر تصمیم گیری‌ها قرار دهیم.

رییس مرکز ارتباطات وزارت صمت برگزاری تورهای راهیان پیشرفت را یکی از برنامه های این مرکز در راستای جهادتبیین عنوان کرد و تصریح کرد: در این خصوص ۴۱ تور برگزار کردیم که تلاش شد تا رهبران افکار عمومی را در مواجهه مستقیم با صنایع مهم و ظرفیت آنها قرار دهیم.

وی از برگزاری نمایشگاه برنامه تحولی صنعت خودرو از ۳ تا ۷ شهریورماه سال جاری خبر داد و در پایان مدیریت عملیات روانی را در کنار سایر کارهای تخصصی روابط عمومی ها از جمله وظایف مهم و قابل توجه در این عرصه دانست.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=44232

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *