- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بهره برداری از شعبه بانک سینا در یاسوج

بهره برداری از شعبه بانک سینا در یاسوج
بهره برداری از شعبه بانک سینا در یاسوج [۱]

مدیرعامل بانک سینا در آیین افتتاح شعبه یاسوج به عنوان اولین واحد این بانک در یکی از شهرهای جنوب غربی ایران، گفت: در راستای سیاست ها و برنامه های توسعه ای و بهینه سازی شعب و خدمات رسانی مطلوب به مردم زحمتکش و مهربان این منطقه، امروز شاهد افتتاح شعبه بانک سینا در شهر یاسوج هستیم.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲]، دکتر ایمانی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویر احمد از نظر اقتصادی به عنوان ناحیه کشاورزی و دامپروری به‌شمار می‌ رود، گفت: با وجود صنایع، استخراج نفت گچساران و کارخانه قند یاسوج، فعالیت های صنعتی و معدنی در این استان، ظرفیت های مناسبی موجود است که تاسیس شعبه در این گونه مناطق با برخورداری از چنین منابعی علاوه بر افزایش توان تسهیلات دهی، شرایط ایجاد کسب و کارهای تولیدی را نیز برای هموطنان غیور این استان فراهم می آورد.

وی با بیان اینکه رویکرد و سیاست بانک سینا، حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط است، اظهار داشت: با افتتاح این شعبه و برنامه های حمایتی که بانک در این خصوص دارد، امیدواریم علاوه بر رونق صنایع کوچک و متوسط، زمینه اشتغالزایی جوانان جویای کار را در این خطه سردسیری از سرزمین ایران اسلامی فراهم آوریم.

مدیرعامل بانک سینا همچنین با اشاره به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بانک، افزود: اعطای تسهیلات اشتغالزایی مناطق روستایی که چند سالی است در بانک سینا اجرایی شده در راستای کمک به توسعه پایدار و تحقق اجرای عدالت اجتماعی شکل گرفته که قطعا نقش همکاران پر تلاش در شعب بویژه در شعبه جدید یاسوج برای تداوم این حرکت انسانی و اخلاقی بسیار حائز اهمیت است.

در جریان این سفر دکتر ایمانی از شعبه “دوگنبدان” و “باجه لنده” نیز بازدید نمود و ضمن گفت وگو با روسا و همکاران این شعب و باجه رهنمودهای لازم را در خصوص بهبود فعالیتها در این مناطق ارائه داد.

گفتنی است در این سفر، معاونین امور شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی، سرمایه های انسانی و مدیر منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل بانک سینا را همراهی کردند.

[۳] [۴]