- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بهره برداری از دو واحد صنعتی گرمسار با اشتغال‌زایی برای ۴۷ نفر

بهره برداری از دو واحد صنعتی گرمسار با اشتغال‌زایی برای ۴۷ نفر
با حضور معاون وزیر صمت انجام شد:
بهره برداری از دو واحد صنعتی گرمسار با اشتغال‌زایی برای ۴۷
[۱]

شرکت ریسندگی و بافندگی افلاک و شرکت صنایع گاز نور کویر خاور با حضور سید مهدی نیازی معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران استانی در شهرستان گرمسار افتتاح شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از شاتا، علی تشنه دل مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: شرکت ریسندگی و بافندگی افلاک با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در شهرک صنعتی ایوانکی قرار دارد که ظرفیت تولید سالانه این شرکت ۹۰۰ تن نخ پلی استر تکسچره و ۷۰۰ نوار کش‌دار است و اشتغال ۱۲ نفر را فراهم می‌کند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت صنایع گاز نور کویر خاور نیز با زیربنای چهار هزار و ۴۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی جنت آباد شهرستان گرمسار مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: ظرفیت تولید سالانه این شرکت سه میلیون دستگاه انواع رگلاتور علمک گاز، کنتور گاز دیافراگمی با قابلیت و بدون قابلیت قرائت از راه دور است و زمینه اشتغال ۳۵ نفر را فراهم می‌کند.
تشنه دل با اشاره به طرح صنعتی آرتا دارو آداک در شهرک صنعتی ایوانکی در شهرستان گرمسار با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر مربع و با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷.۳ میلیارد تومان در شهرک صنعتی ایوانکی گفت: معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت از این طرح صنعتی در حال احداث در هفته دولت بازید شد.
تشنه دل افزود: ظرفیت تولید سالانه این واحد صنعتی بیش از ۶۶ میلیون عدد انواع قرض ضد سرطان، انواع ویتامین، محصولات بهداشتی و آرایشی و انواع داروی خوراکی است که با راه اندازی کامل این طرح ۷۵ نفر مشغول به کار خواهند شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=45282 [۱]

[۳] [۴]