بهره بردارى از ١٢ ایستگاه در خط ۶و ٧ مترو، تا پایان سال

معاون شهردار تهران در بازدید از خط ۷ متروی تهران خبر داد:
بهره بردارى از ١٢ ایستگاه در خط ۶و ٧ مترو، تا پایان سال

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از راه اندازی ۱۲ ایستگاه از خط‌های ۶ و ۷ مترو تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران؛ “سید مناف هاشمی” صبح امروز( ١خرداد ماه ) از مراحل ساخت و بهره بردارى خط ٧ مترو بازدید کرد.

معاون شهردار تهران در حاشیه بازدید از خط ۷ متروی تهران با بیان اینکه این خط از منطقه ۱۴ ( ورزشگاه تختی ) آغاز و با عبور از نواب، در پایان به میدان کتابی می‌رسد. گفت: عملیات احداث ایستگاه‌ها در مسیر این خط بیش از ٧٠ تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکى داشته است.

هاشمی با بیان اینکه بهره بردارى از ۸ ایستگاه در خط ٧ مترو و ۴ ایستگاه در خط ۶ مترو تا پایان سال جارى هدف گذاری شده است تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ٧ هزار نفر در خط ۶ و ۷ بصورت شبانه روزى مشغول به فعالیت هستند .

معاون شهردار تهران اظهار داشت: بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان منابعی بوده است که از همه محل‌ها برای بهره بردارى از این خطوط باید تزریق می‌شد، ولی متاسفانه در سال ٩٨ کمتر از هزار میلیارد تومان این منابع تزریق شده است.

وی گفت: برخی منابع در قالب اوراق مشارکت سال ۹۷ بوده است که مشکلاتی با بانک آینده داریم و هنوز عملیاتی نشده است بطوریکه حدود ۹۱۰ میلیارد تومان از منابع ما اوراقی است که فروخته شده است و البته با بانک مرکزی و مدیران بانک آینده جلسات خوب و امیدوارکننده‌ای را داشتیم که آن منابع باید آزاد و تزریق شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران تاکید کرد: در تلاشیم از ٣ طریق ، منابع مالى شهرداری تهران ، فروش اوراق مشارکت و درآمد حاصل مجتمع های ایستگاهى منابع مورد نیاز بهره بردارى از ١٢ ایستگاه را تامین کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *