بهره‌مندی ۶ هزارنفر از آسیب‌دیدگان ویروس”کرونا” از تسهیلات بانک شهر

بهره‌مندی 6 هزارنفر از آسیب‌دیدگان ویروس"کرونا" از تسهیلات بانک شهر
بهره‌مندی ۶ هزارنفر از آسیب‌دیدگان ویروس”کرونا” از تسهیلات بانک شهر
مدیر امور اعتبارات بانک شهر با اشاره به حمایت های همه جانبه این بانک از اقشار و صنوف آسیب‌دیده از ویروس”کرونا”، گفت: تلاش کرده ایم با افزایش خدمات بانکی و به خصوص اعطای تسهیلات مناسب، تکیه گاه محکمی برای آسیب‌دیدگان ناشی از این ویروس خطرناک باشیم.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مجید کاظمی افزود: از روزهای ابتدایی سال گذشته طرح اعطای تسهیلات به کسب‌وکارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران به صورت جدی در دستور کار شعب این بانک در سراسر کشور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته و ۳ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ اقدامات مهمی برای تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا انجام داده ایم، تصریح کرد: درهمین راستا تاکنون بیش از ۶ هزار نفر از آسیب‌دیدگان در حدود ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک شهر دریافت کردند.

کاظمی خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات اعطایی به هر یک از اشخاص نیز بر اساس ظرفیت اعتباری مشتری و نوع واحد و میزان اشتغال در شهرهای مختلف و سایر ارکان اعتباری ؛ متفاوت بوده است. همچنین ملاک اعطای تسهیلات به کسب‌وکارها نیز تائید متقاضی توسط وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی و دستگاه اجرایی ذیربط و مستندات ارائه شده از طریق سامانه «کارا» بوده است.

وی افزود: در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نیز شعب بانک شهر از هیچ کمکی در خصوص کمک به تداوم کسب و کار شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی دریغ نخواهند کرد.

مدیر امور اعتبارات بانک شهر در ادامه با تأکید بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه،گفت: تاکنون بیش از ۷ هزار نفر از تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران؛ به ملبغ ۲۲۰۰ میلیارد ریال در شعب این بانک برخوردار شده اند.

    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط