بهره‌مندی هواداران دو تیم پرطرفدار پایتخت از خدمات برتر بانکی

مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.

 به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک شهر، رضا قنبرزاده افزود: در همین راستا، هواداران این دو تیم می‌توانند با دریافت کارت هواداری تیم محبوب خود، بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای و صرفاً با افزایش موجودی حساب، ضمن انجام فعالیت های بانکی و مالی روزمره، از تیم های محبوب خویش حمایت و زمینه ساز خلق درآمد پایدار و مستمر برای این دو تیم باشند.

قنبرزاده تصریح کرد: به منظور تسهیل در فرایند دریافت این کارت‌ها برای هواداران، بانک شهر برای اولین بار در کشور، امکان افتتاح حساب و دریافت کارت های هواداری باشگاه های استقلال و پرسپولیس را به صورت غیرحضوری از طریق نرم افزار “همراه شهر پلاس” و ارسال به تمامی نقاط کشور و تحویل در محل مدنظر هواداران فراهم کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، هواداران می‌توانند از طریق مراجه حضوری به هر یک از شعب، باجه ها و شهرنت‌های بانک شهر نیز اقدام به دریافت استقلال کارت و پرسپولیس کارت کنند.

مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر با بیان اینکه در طراحی این کارت‌ها تلاش شده از رنگ‌ها و شاخصه‌های منحصربفرد دو باشگاه محبوب استفاده شود، تاکید کرد: طبق توافقات انجام شده با باشگاه‌ها، این کارت ها از قابلیت تبدیل شدن به «کارت شناسایی هواداری» نیز برخوردار بوده و ابزاری برای سازماندهی و معرفی هواداران به باشگاه های محبوب خویش جهت بهره‌مندی از مزایای «هوادار وفادار» خواهد بود.

قنبرزاده گفت: هواداران می‌توانند ضمن استفاده از این کارت‌ها (به عنوان یک کارت شتابی) علاوه بر اینکه از مزایای بانکی از جمله دریافت سود، دریافت تسهیلات بر اساس میانگین حساب و انواع خدمات بانکی به صورت حضوری و غیرحضوری برخوردار شوند از مزایای هواداری باشگاه نیز استفاده کنند.

مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر،”امکان حضور هواداران برتر بر اساس امتیاز کسب شده در محل تمرین و بازدید از باشگاه”، “حضور هواداران برتر بر اساس امتیاز کسب شده در مراسم و گردهمایی های باشگاه و گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان تیم”، “ارائه لوح تقدیر، توپ بازی های باشگاه و لباس ورزشی با امضای بازیکنان محبوب به هواداران وفادار برتر”، “ارائه سهام باشگاه به هواداران وفادار برتر با توجه به امتیاز کسب شده”، “معرفی ۱۰ نفر از هواداران وفادار برتر برای حضور در جایگاه VIP در مسابقات منتخب” و … را از جمله مهمترین مزایایی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای هواداران وفادار خویش در نظر گرفته اند، عنوان کرد.

وی افزود: بانک شهر نیز با استفاده ظرفیت شرکت‌های زیر مجموعه خود در تلاش است منافع اقتصادی متنوع و گسترده‌ای را برای هواداران این دو تیم فراهم کند.

قنبرزاده ادامه داد: لازم به ذکر است بانک شهر در تکمیل سبد خدمات ویژه قابل ارائه به هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از آمادگی لازم جهت مذاکره و همکاری با سایر شرکت‌ها جهت ورود به این چرخه اقتصادی پویا و ارتقاء منافع اقتصادی تمامی ذینفعان برخوردار می باشد.

مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر در پایان گفت: امید است با مشارکت و همراهی هواداران متعصب، کسب و کارها و فعالین اقتصادی در حوزه های مختلف و تمامی ارکان ورزش کشور، شاهد ثبات درآمدی و استحکام مالی برای دو باشگاه محبوب کشور باشیم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=49982

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *