بهره‌برداری از ۶ زمین چمن و پارک بازی کودکان در تکاب با حمایت بنیاد علوی

بهره‌برداری از 6 زمین چمن و پارک بازی کودکان در تکاب با حمایت بنیاد علوی
بهره‌برداری از ۶ زمین چمن و پارک بازی کودکان در تکاب با حمایت بنیاد علوی
با اجرای پویش حال خوب بنیاد علوی، ۳ زمین چمن مصنوعی و ۳ پارک بازی کودکان به صورت همزمان در مناطق محروم شهرستان تکاب به بهره برداری رسید.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی، مجموع اعتبار اختصاص یافته برای احداث، ساخت و تجهیز زمین های چمن و پارک های بازی، ۳۰ میلیارد ریال است که ۲۴ میلیارد آن توسط بنیاد علوی تامین شده است.

مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای حاجی بابا بخش مرکزی شهرستان تکاب با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده بنیاد علوی، مسئولین سپاه شهدای آذربایجان غربی و سپاه تکاب و جمعی از مردم منطقه برگزار شد.

زمین چمن مصنوعی روستای حاجی بابا سفلی در زمینی به مساحت ۹۲۴ متر مربع و اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با مشارکت بنیاد علوی و دهیاری روستای حاجی بابا سفلی احداث شده است.

بنیاد علوی برای تجهیز سه پارک و زمین بازی کودکان در روستاهای حاجی بابا سفلی، قرخلو و ساریجالو هر کدام به مساحت ۲۰۰ مترمربع نیز در مجموع ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

خاطر نشان می شود: اوایل مردادماه امسال بهمن علی بخشی رئیس روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی از اجرای پویش حال خوب در حوزه های سلامت، آموزش، اشتغال و عمرانی در سراسر کشور خبر داد. این طرح هم اکنون به صورت گسترده درحال اجرا است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=89270

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *