برگزیدگان نهمین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه های زندگی مشخص شدند

برگزیدگان نهمین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه های زندگی مشخص شدند
برگزیدگان نهمین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه های زندگی مشخص شدند

شش منتخب نهمین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه های زندگی بیمه تعاون مشخص شدند.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، ظهر یکشنبه، سوم بهمن ماه، مراسم قرعه کشی نهمین دوره جشنواره بیمه های زندگی بیمه تعاون همزمان با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برگزار شد.

در این قرعه کشی از میان خریداران بیمه نامه زندگی بیمه تعاون در دی ماه، ۶ نفر از هموطنان به عنوان برگزیدگان این جشنواره شناخته شدند.

بر این اساس، عباس بابایی آقاملکی، محمد افراسیابی گولک و زیبا ایمانی کرنق از رشت، سه برنده مچ بند هوشمند و مهدی مرادی از زنجان و بتول جشان از شیراز، برندگان ۲ تبلت هوشمند جشنواره دی ماه بیمه زندگی بیمه تعاون شدند.

همچنین به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، یک قرعه کشی دیگر نیز برای اهدای یک دستگاه اسپیکر بلوتوثی برگزار شد که بر این اساس میلاد فرجی از اراک به عنوان منتخب شناخته شد.

جشنواره بزرگ بیمه‌های زندگی بیمه تعاون با نام «‌جایزه لبخند به زندگی» از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است و در سه مقطع سه ماهه تا پایان اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت.

این جشنواره دارای سه بخش است که شامل خریداران بیمه نامه بیمه‌های زندگی، نمایندگان شبکه فروش و سازمان فروش و شعب خواهد بود که برای هر یک از این گروه‌ها جوایز و تخفیفات مختلفی در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که در این جشنواره، شرکت کنندگان براساس میزان سرمایه خریداری کرده بیمه نامه خود و به ازای هر ۵۰ هزار تومان یک امتیاز شرکت در قرعه کشی دریافت خواهند کرد.

قابل توجه است که این جشنواره تا پیش از قرعه کشی دی ماه، ۴۰ برگزیده داشته که از این بین گیلان با ۱۳ برگزیده؛ تبریز و اهواز با ۵ برگزیده؛ شیراز با ۴ برگزیده؛ زنجان با ۳ برگزیده؛ اصفهان، البرز و گرگان با ۲ برگزیده بیشترین سهم جوایز را به خود اختصاص داده بودند.

همچنین کرمان، اردبیل و یزد نیز هر کدام با یک برگزیده، دیگر استان هایی بودند که در جشنواره بیمه های زندگی بیمه تعاون موفق به کسب جایزه مچ بند هوشمند و تبلت شدند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=35930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *