برگزاری همایش مدیران شعب بانک کشاورزی در استان‌ها

برگزاری همایش مدیران شعب بانک کشاورزی در استان‌ها

همایش مدیران شعب بانک کشاورزی روز شنبه چهارم دی ماه با حضور وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره ، مدیران امور و مدیران شعب بانک کشاورزی در محل ساختمان مرکزی این بانک  برگزار و درباره عملکرد استان ها در ماه های گذشته، مشکلات و راهکارها و برنامه ریزی برای بهبود عملکرد شعب در سه ماهه پایانی سال ، گفت و گو و تبادل نظر شد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در این همایش فریدون بهبهانی عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی تمرکز بر مذاکره با مشتریان را اصلی ترین رکن تحقق برنامه های حوزه تجهیز منابع و وظیفه ذاتی یک بانکدار دانست .

وی  همچنین در مورد ضرورت های حوزه اعتبارات اظهار داشت: تقویت مدیریت اعتبارات ، از اولویت های این حوزه است و برنامه ریزی در حوزه اعتبارات باید به گونه ای باشد که حد نصاب پرداخت ها در قالب خطوط اعتباری مختلف با دقت و به صورت هفتگی کنترل شود.

بر اساس این گزارش، در ادامه ی این نشست، محسن صفدری عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با تاکید بر نقش کلیدی وصول مطالبات به عنوان رکن اساسی برنامه های منابع و مصارف بانک، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به نظرات کارکنان، بازدید از شعب، ملاقات با کارکنان ، تقویت روحیه و ارتقای وضعیت معیشت کارکنان ، توجه به شاخص های بهبود عملکرد و تشکیل و تقویت گروه های بررسی و پاسخگویی به درخواست های مشتریان، از مهم ترین مولفه هایی است که در تدوین برنامه ها می تواند نقش سازنده ای ایفا کند.

این گزارش می افزاید: وهب متقی نیا عضو دیگر هیات مدیره بانک کشاورزی، در این همایش مطالبی را درباره طراحی و اجرای نظام هوشمند درجه بندی شعب، طرح تحول دیجیتال و تنظیم سند برنامه ریزی برای سرمایه انسانی عنوان و برنامه های بانک دراین حوزه و همچنین حوزه IT را تشریح کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=34615

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *