برگزاری همایش ایثارگران دستگاه‌های وزارت اقتصاد به میزبانی بانک صادرات ایران

بررسی عملکرد بانک صادرات ایران در حوزه بانکداری بین‌المللی
برگزاری همایش ایثارگران دستگاه‌های وزارت اقتصاد به میزبانی بانک صادرات ایران
همایش نمایندگان و مشاوران ویژه ایثارگران دستگاه‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، همایش نمایندگان و مشاوران ویژه ایثارگران دستگاه‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور حجت‌الاسلام لطف‌اله ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، یاسر مرادی عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، امیر وجدانی‌نیا مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران، منصور بنی‌هاشمی رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، یحیی بای مشاور مدیرعامل بانک صادرات ایران در امور ایثارگران، فرزندان شهدای بانک صادرات ایران و نمایندگان استانی این بانک در امور ایثارگران در برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد.

حجت‌الاسلام ثقفی در این نشست در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور فقید، بر رسیدگی به امور ایثارگران تاکید کرد و گفت: در مسیر رسیدگی به امور ایثارگران باید ایثارگرانه و جهادی عمل شود و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با روش‌‌های نوین و استفاده از ابزارهای مختلف با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

او با قدردانی از میزبانی بانک صادرات ایران در این همایش به تعداد بیش از ۱۴ هزار ایثارگر و اشتغال به کار بیش از ۱۲۰۰ فرزند شهید در این بانک اشاره کرد و اهم موارد مورد توجه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگاه‌داشتن نام و یاد شهدا را برشمرد.

در این نشست همچنین عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، رویکرد کسب تخصص و جهاد تبیین ایثارگران در زیرمجموعه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه نباید در مقابل شبهات سکوت کرد، مجهز شدن به تخصص و تسلط بر امور اقتصادی و تخصصی و استفاده از بیان مناسب در جهاد تبیین و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را مورد توجه و تاکید قرار داد.

در این نشست همچنین امیر وجدانی‌نیا مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران، با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و گزارش اقدامات فرهنگی در این بنیاد، با بیان اینکه تردید نداریم که خون شهدا تداوم خون سیدالشهدا علیه‌السلام است، اهمیت نگاه به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را یک نگاه راهبردی و پیشراان توصیف کرد.

منصور بنی‌هاشمی رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با اشاره به اقدامات انجام انجام شده، ایثار اجتماعی را از جمله موضوعات مهم مورد توجه در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: ایثارگران در جامعه باید علمدار باشند.

در این نشست همچنین به موارد مطرح شده از سوی برخی نمایندگان و مشاوران ایثارگران زیرمجموعه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی توسط مسئولان این نشست پاسخ داده شد.​

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=81438

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *