- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی برگزار شد

هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی با حضور مدیران، صاحب نظران و علاقه‌مندان این حوزه و با مشارکت جمعی از وزارتخانه ها، سازمان ها و اصحاب رسانه، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا؛ [۱] هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی با حضور جمعی از مدیران، صاحب نظران و علاقه‌مندان این حوزه، با مشارکت جمعی از وزارتخانه ها، سازمان ها و اصحاب رسانه، با “موضوع بازاریابی دیجیتالی در روابط عمومی” روز شنبه ۱۳ مهر ۹۸ در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در ابتدای کنفرانس ضمن خوش آمدگویی از سوی سید غلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاستگذاری به حاضرین در این مراسم، مقالاتی از قبیل؛ دیجیتال مارکتینگ در روابط عمومی(بهزاد حسین عباسی)، برندشخصی مدیران روابط عمومی و برند سازمانی (مونا رحمانی)، الگوی کاربردی مدیریت شایعات فضای مجازی (احمد یحیایی ایله‌ای)، نقش موبایل مارکتینگ در بازاریابی دیجیتال موفق(علی تقوی)، مقاله سکوت (حسین کلهر ) و مهندسی محتوای ارزشمند (حمیدرضا محمودی) ارائه شد.

در این کنفرانس پنل تخصصی با موضوع استراتژی ایجاد و هدایت موج خبری، با حضور علی جهانی مدیر روابط عمومی سابق بانک صادرات، حمید ضیایی‌پرور رئیس سابق مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه، مرتضی بهنام عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران و علی مصریان نیز برگزار شد.

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحومان میرزابابا مطهری‌نژاد و هوشنگ عباس‌زاده، مدال زرین حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی به مهندس فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اعطا شد.

اجرای این مراسم توسط نازلی خرامان انجام شد.

[۲] [۳]