برگزاری نمایشگاه جام جهانی تمبرهای فوتبالی جهان

برگزاری نمایشگاه جام جهانی تمبرهای فوتبالی جهان
به مناسبت روز جهانی پست در جزیره کیش انجام می شود؛برگزاری نمایشگاه جام جهانی تمبرهای فوتبالی جهان

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست از برگزاری نمایشگاه جام جهانی تمبرهای فوتبالی جهان همزمان با هفته پست در جزیره کیش خبر داد. 

به گزارش توسعه پویا از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ حسن عمیدی با بیان اینکه همزمان با هفته جهانی پست نمایشگاهی از تمبرهای فوتبال کشورهای مختلف افتتاح می شود گفت: این تمبرهای در فاصله سالهای ۱۹۷۴ تا سال ۲۰۱۸ منتشر شده اند.
مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ادامه داد: «تمبرهای فوق به تعداد ۱۸۶ قطعه در قالب ۶۲ قاب آماده و در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.»
جام جهانی، فیفا، جام ملت های اروپا، جام قهرمانی آسیا و اسطوره های فوتبال کشورهای مختلف عناوین مجموعه تمبرهای این نمایشگاه است که وی از آنها نام برد.
عمیدی گفت: «این نمایشگاه همزمان با روزجهانی پست آغاز و تا پایان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مرکزهمایش و نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برپا خواهد بود.»
مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست با بیان اینکه هدف از بزرگداشت روز جهانی پست آگاهی دادن به نقش پست در زندگی روزمره مردم و مشاغل و همچنین سهم آن در توسعه اجتماعی و اقتصادی جهانی است، گفت: «پست ایران نیز همسو با اقدامات جهانی در این راستا نسبت به برنامه ریزی جهت اجرای رویداهای مختلف اقدام کرده است.»
عمیدی اضافه کرد: «برگزاری نمایشگاه اینوتکس پست با حضور شرکت های استارت آپی عضو مراکز نوآوری پست و دانش بنیان و معرفی خدمات مبتنی بر همکاری با این شرکت ها، برگزاری جشن ویژه کارکنان پست و خانواده های آنان، مسابقات و جشنواره های مختلف شامل پادکست، نامه نگاری ، نقاشی و… با موضوعات پستی برای اقشار مختلف، رژه ناوگان حمل و نقل پست در سرتاسر کشور، برگزاری نشست های خبری از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای هفته پست است.»
روز جهانی پست هر سال در ۹ اکتبر جشن گرفته می شود. اولین بار این رویداد توسط کنگره پستی جهانی در سال ۱۹۶۹ در توکیو به عنوان وسیله ای برای بزرگداشت سالگرد ایجاد اتحادیه پستی جهانی (UPU) در سال ۱۸۷۴ اعلام شد. هر ساله کشورهای عضو UPU تشویق می شوند تا فعالیت های ملی خود را برای بزرگداشت این رویداد معرفی کنند. این اقدامات می تواند شامل معرفی یا ترویج محصولات و خدمات پستی جدید، سازماندهی دفاتر و مراکز پستی و همچنین معرفی موزه های پستی و فعالیت‌های فرهنگی پست کشورها باشدبه گفته عمیدی مدیرکل دفتر ارتباطات وامور بین الملل شرکت ملی پست، تولید محتواهای گوناگون پیرامون اقدامات پست ایران در یکسال اخیر و انتشار در شبکه های اجتماعی با هشتگ های منتخب اتحادیه جهانی پست و بازنشر آن توسط این نهاد بین المللی از جمله اقداماتی است که در این خصوص در حال انجام است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=46149

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *