- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

برگزاری مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از مقام معلم در صندوق قرض‌الحسنه شاهد

برگزاری مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از مقام معلم در صندوق قرض‌الحسنه شاهد
برگزاری مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از مقام معلم در صندوق قرض‌الحسنه شاهد [۱]
مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر و تجلیل از مقام معلم با حضور مدیرعامل و کارکنان در صندوق قرض‌الحسنه شاهد برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا [۲]از روابط عمومی صندوق قرض‌الحسنه شاهد، مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از مقام معلم با حضور مدیرعامل محترم و مدیران و همکاران ستادی و کارکنان و مدیران مناطق تهران بزرگ و شهرستان‌های استان تهران در محل نمازخانه ستاد مرکز صندوق قرض‌الحسنه شاهد برگزار شد.

در این مراسم دکتر محمود تبریزی نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد، ضمن تبریک روز کار و کارگر و بزرگداشت مقام کارگر به تشریح مقام کارگر و سرمایه انسانی سازمان به عنوان بزرگترین دارائی نزد هر سازمان پرداخت.

وی افزود: اهمیت و موفقیت هر سازمان را در گرو برنامه‌ریزی‌های سازمان بر اساس نیازهای آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی است.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با نیازهای سازمانی در جهت ارائه خدمات و مشتری مداری را از مهمترین  اهداف سازمان دانست و خواستار ارائه تقویم آموزشی و برگزاری  آموزش از مدیر طرح و برنامه با همکاری مدیر اداری و منابع انسانی شد، در ادامه حاج آقا موذنی معاون فرهنگی اسبق بنیاد شهید و امام جماعت  ستاد مرکز ضمن تبریک روز کارگر و بزرگداشت مقام معلم اخلاق را به عنوان شایسته‌ترین صفات در ارائه خدمات دانستند و با بیان خاطره‌ای در وصف اخلاق نیکو در محل کار و جامعه  سلامتی و توفیق روز افزون را برای همکاران محترم خواستار شدند.

در پایان جلسه همچنین از همکاران پرتلاش و فرهیخته که توفیق استادی و معلمی را داشته و در نشر علم نقش ایفا می‌کنند، تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=79286 [۱]

[۳] [۴]