برگزاری جلسه آموزشی سیناد در بیمه رازی

جلسه آموزشی سامانه سیناد برای کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ۲۴ ساعته بیمه رازی برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، جلسه آموزشی استفاده از سامانه سیناد با حضور اکبر رواقی- سرپرست مدیریت بیمه‌های اشخاص و محمد سجاد دینی- رئیس اداره مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی به صورت برخط برگزار شد.

در این جلسه آموزشی، سامانه سیناد برای کارشناسان مرکز ارتباط بیمه رازی تشریح شد تا خدمات، امکانات و چگونگی بارگذاری اطلاعات بیمه‌های درمان بیمه گزاران از سوی مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی در اختیار عموم قرار گیرد.

براساس این گزارش، مرکز ارتباط بیمه رازی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مخاطبان و همراهان بیمه رازی خواهد بود و به صورت روزانه بیش از ۵۰۰ تماس از سوی بیمه گزاران و شبکه فروش با این مرکز ارتباط برقرار می‌شود.

برگزاری جلسه آموزشی سیناد در بیمه رازی

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=34277

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *