- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

برگزاری جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی در آینده نزدیک

برگزاری جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی در آینده نزدیک
وزیر صمت در گفتگو با خبرنگاران نیشابور خبر داد:
برگزاری جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی در آینده نزدیک [۱]
وزیر صمت در گفتگو با خبرنگاران شهرستان نیشابور از برگزاری جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی خبر داد.

به گزارش توسعه پویا [۲] به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی در حاشیه افتتاح کارخانه الکترو فرامهر نیشابور در جمع خبرنگاران، گفت: این واحد صنعتی همراه با یک برند معتبر خارجی اقدام به تولید محصول مشترک نموده است و بدون شک ضمن عرضه داخلی در صادرات نیز موفق خواهد بود.

وی با ارزیابی مثبت از شرایط فعلی تولید کشور، خاطر نشان کرد: با عنایت به تمرکز و توجهی که طی چند سال گذشته به موضوع تولید داخلی شد بسیاری از کارخانجات کشور مانند واحدهای تولید لوازم خانگی در حال فعالیت دو شیفته و یا حتی سه شیفته هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر شرایط مطلوب تولید لوازم خانگی در کشور تصریح کرد: با تداوم وضعیت مطلوب تولید لوازم خانگی، در آینده نزدیک جایی برای عرض اندام برندهای خارجی نخواهد بود.

رزم حسینی با ترسیم سیاست های وزارت صمت در جهت تحقق شعار پشتیبانی و رفع موانع تولید گفت: سیاست وزارت صمت در جهت تقویت تولید داخلی و کالای ساخت ایرانی است و وارداتی هم اگر هست در جهت تقویت همین هدف و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی کشور است.

‎ وی از برگزاری جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی کشور خبر داد و افزود: با تحقق جهش و رونق تولید در لوازم خانگی ایرانی، آماده برگزاری جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی هستیم.

وزیر صمت در پایان این گفتگو با اشاره به مشکل مطرح شده از سوی سرمایه گذار و تولیدکننده واحد صنعتی الکترو فرامهر گفت: با توجه به اعتبار بسیار خوب این شرکت، در جهت حل مشکل سرمایه در گردش آن همکاری و پیگیری لازم را با بانکهای عامل خواهیم داشت.

[۳] [۴]