برگزاری اولین جلسه شورای اقامه نماز و فرهنگی پست بانک ایران در سال جاری

برگزاری اولین جلسه شورای اقامه نماز و فرهنگی پست بانک ایران در سال جاری
برگزاری اولین جلسه شورای اقامه نماز و فرهنگی پست بانک ایران در سال جاری
اولین جلسه شورای های اقامه نماز و فرهنگی پست بانک ایران در سالجاری، به ریاست بهزاد شیری مدیرعامل بانک و با حضور دبیر و اعضای شورا، صبح امروز ۹ خرداد ماه، در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی بانک برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این جلسه، گزارش اقدامات و برنامه‌های آتی ستاد مرکزی شورای فرهنگی، گزارش برنامه‌های حوزه صیانت از حقوق شهروندی، اقدامات و برنامه‌های جاری امور ایثارگران و حوزه مقاومت بسیج و گزارش اقدامات و عملکرد حوزه عفاف و حجاب  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، شیری درجمع‌بندی مباحث مطرح شده به برگزاری به موقع جلسات شورای فرهنگی و نماز بر اساس برنامه و تقویم سالیانه تاکید کرد و گفت: رعایت پوشش مناسب و حفظ حجاب در تمام واحدهای ستادی، اجرایی و باجه‌های بانکی روستایی  الزامی است.

وی از مدیران ستادی و اجرایی خواست که در ساعت اقامه نماز، از برگزاری هرگونه جلسه اداری خودداری کنند تا همکاران فرصت حضور در این فرضیه عبادی و سیاسی را داشته باشند.

حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، جمال مقصودی مدیر امور نظارت و حقوقی، مهدی شاهرخی مدیر امور حراست، سیروس معیری پور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، کاظم اقبالیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج و زکیه پورزمان مشاور مدیرعامل در امور بانوان، حضور داشتند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=81042

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *