برنامه‌های بانک مسکن در سال جهش تولید

مدیر عامل بانک مسکن در جریان بازدید از روزنامه دنیای اقتصاد خبر داد؛
برنامه‌های بانک مسکن در سال جهش تولید

مدیر عامل بانک مسکن روز گذشته در جریان بازدید از دنیای اقتصاد و دیدار با مدیرمسول روزنامه، برنامه های ویژه این بانک برای جهش تولید در بخش مسکن را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا و به نقل از رسانه بانک مسکن -هیبنا،محمود شایان مدیر عامل بانک صبح دیروز به همراه نادر قاسمی عضو هیات مدیره، مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت و همچنین مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک از روزنامه دنیای اقتصاد بازدید کردند.
این بازدید به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و نشست رسانه ای با علیرضا بختیاری مدیرمسول روزنامه دنیای اقتصاد انجام شد.
در این نشست محمود شایان با بیان اینکه بانک تخصصی مسکن چندین طرح و برنامه عملیاتی و اجرایی برای رونق مسکن، کمک به خانه دار شدن زوج های جوان، تامین اعتبار مورد نیاز انبوه سازان و همچنین تخصیص تسهیلات مورد نیاز طرح ملی تولید مسکن در دستور کار خود دارد، اعلام کرد: برای امسال اعتبار ویژه ای مختص تولید و عرضه مسکن تدارک دیده ایم که در قالب تسهیلات با سقف های مختلف به انبوه سازان مسکن و ساختمان پرداخت می شود.
مدیر عامل بانک مسکن در نشست با مدیر مسول دنیای اقتصاد که در دفتر این روزنامه برگزار شد،ابراز امیدواری کرد که بانک مسکن و دنیای اقتصاد به عنوان یک رسانه معتبر همکاری پیش از پیش داشته و بانک بتواند از طریق این رسانه، رسالت اطلاع رسانی خود را به مردم عزیز انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *