برنامه‌ها، مدرسین و سخنرانان دوره تخصصی بانکداری نوین

چهارمین دوره آموزشی «بانکداری نوین» و روزآمدی مدیران که ویژه مدیران عامل، اعضای هیات‌مدیره و هیات‌عامل بانک‌ها است، همزمان با هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار می شود.

به گزارش توسعه پویا به نقل از فابا نیوز، در این دوره بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی حضور دارند و مباحثی همچون تجزیه و تحلیل صورت های مالی، راهکارهای پیاده سازی استاندارد  IFRS، بانکداری باز، نقش بانک ها در عرصه سرمایه گذاری، چالش سرمایه گذاری و بنگاه داری در نظام بانکی و مفاهیم اقتصادی کاربردی در بانکداری نوین ارائه می شود.

همچنین مدیران حاضر در این دوره، در نمایشگاه تراکنش ایران حضور پررنگی دارند و بهترین فرصت برای تعامل کسب‌وکارها با مدیران ارشد نظام بانکی است.

بر اساس این گزارش، برنامه روز اول این دوره که ۲۱ دی ماه برگزار می شود، صبح به مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران، جشنواره چهره های ماندگار و مدیران موثر و بعدازظهر نیز به بازدید شرکت کنندگان این دوره از نمایشگاه تراکنش اختصاص دارد.

برنامه روز دوم این دوره نیز روز ۲۲ دی ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود که در دو نوبت صبح به ترتیب از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۰ صبح میزگرد با عنوان “تجزیه و تحلیل صورت حساب های مالی” با سخنرانی مهدی کلانتری، مدیر حسابداری سازمان بورس و شاهین احمدی، مدرس بازار بورس برگزار و سخنرانان در خصوص موضوع میزگرد به سوالات تخصصی حاضران پاسخ می دهند.همچنین از ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ ظهر، میزگرد “چالش های پیاده سازی استاندارد IFRS” با سخنرانی موسی بزرگ، رییس سازمان حسابرسی کل کشور، مرتضی اسدی، معاون فنی سازمان حسابرسی و سلیمان اریس، مدیر عامل شرکت CFA  کشورمالزی، برگزار می شود.

در این دوره بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی حضور دارند و مباحثی همچون تجزیه و تحلیل صورت های مالی، راهکارهای پیاده سازی استاندارد  IFRS، بانکداری باز، نقش بانک ها در عرصه سرمایه گذاری، چالش سرمایه گذاری و بنگاه داری در نظام بانکی و مفاهیم اقتصادی کاربردی در بانکداری نوین ارائه می شود

برنامه بعدازظهراین روز نیز به دو میزگرد از ساعت ۱۴ تا ۱۵ و  دقیقه۳۰ به میزگرد با عنوان “بانکداری باز” با سخنرانی علی کریمی رونا، مدیر بانکداری باز شاهین و مریم صفایی، متخصص بانکداری باز و از ساعت ۱۶ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه به میزگرد با عنوان “چالش های بانکداری باز و همکاری با فین تک ها” اختصاص دارد.

شایان ذکر است، روز سوم این دوره تخصصی ۲۳ دی ماه برگزار می شود و صبح  از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۰، میزگرد با عنوان “نقش بانک ها در سرمایه گذاری” با سخنرانی سعید فلاح پور،عضو هیات علمی دانشگاه تهران و ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ میزگرد با عنوان “چالش بانک ها در عرصه سرمایه گذاری و بنگاه داری” با سخنرانی مجید قاسمی، مدیر عامل بانک پاسارگاد، حسین عبده تبریزی، رییس اسبق سازمان بورس، محمد علی دهقان دهنوی، رییس سابق سازمان بورس و محمد هاشم بت شکن عضو هیات علمی دانشگاه تهران و عصر همان روز از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه به میزگرد با عنوان “مفاهیم اقتصادی کاربردی در بانکداری” با سخنرانی تیمور رحمانی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران اختصاص دارد.

گفتنی است، دوره‌های تخصصی بانکداری نوین در هر فصل یکبار و با همکاری پژوهشکده وزارت اقتصاد و مرکز فابا برگزار می‌شود. عناوین مباحث هر دوره بر اساس نظرسنجی از مدیران تعیین می شود و همه مباحث ارائه شده بصورت حرفه ای فیلم‌برداری و در سامانه آموزشی بانکداری نوین بارگذاری می‌شود. تمامی مدیران ارشد نظام بانکی در سامانه آموزشی بانکداری نوین دارای پنل اختصاصی هستند.

خاطرنشان می شود، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران ساعت ۸ صبح ۲۱ دی ماه با حضور مقامات،مدیران و متخصصان فناوری‌های مالی برگزار می شود.

بیش از ۶۰ بانک و شرکت فعال فناوری در بخش نمایشگاهی،مدیران عامل،اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل ۱۸ بانک در بخش بانکداری نوین، ۵۰ محصول در بخش کارگاه‌های معرفی محصول، ده‌ها تیم استارتاپی و VCها در بخش جشنواره نوآوری و استارتاپی، بیش از ۷۰ سخنران در بخش آموزشی، نشست‌ها و میزگردها، بیش از ۹۰ نفر از مدیران و متخصصان در بخش کمیته علمی، بیش از ۳۵ برند فعال در بخش تبلیغات محیطی، بیش از ۲۰ رسانه و ده‌ها خبرنگار در بخش ستاد خبری، رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران را همراهی می کنند.

برخورداری از حمایت ۱۵ اسپانسر، حضور رسانه ملی و پخش زنده از تلویزیون اینترنتی، سایت های خبری و شبکه‌های اجتماعی نیز،عمق اثرگذاری این رویداد را روشن می سازد.

در رویداد ملی Transaction موضوعات رمز ارزها، تحول دیجیتال، هوش مصنوعی، معماری سازمانی، تلکوبانک‌ها، خرید اعتباری، آینده صنعت پرداخت، بانکداری باز، روش های نوین تجزیه تحلیل صورت های مالی،استاندارد IFRS, چالش بانک ها در عرصه سرمایه گذاری و بنگاه داری و….بحث و تبادل نظر می شود.

به همین منظور علاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های مرکز فابا، فابانیوز و نمایشگاه تراکنش ایران به آدرس های زیر مراجعه کنند:

لینک کلیپ هفتمین تراکنش ایران
https://fabanews.com/?p=24273

لینک فابا نیوز

fabanews.com

لینک مرکز فابا

fabacenter.com

لینک هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=34999

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *