- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

برنامه‌های همایش گمرک تخصصی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام اعلام شد

برنامه‌های همایش گمرک تخصصی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام اعلام شد
برنامه‌های همایش گمرک تخصصی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام اعلام شد [۱]
معاون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: برنامه ها و پنل تخصصی همایش یک روزه گمرک تخصصی فاوا که با حضور بیش از ۱۵۰ نماینده و مدیران عامل شرکت های حوزه فناوری نوین، تولید کننده تجهیزات آی.سی.تی و وارد کنندگان و صادرکنندگان فعال در این حوزه روز دوشنبه بیستم شهریورماه در ترمینال مسافری این فرودگاه برگزار می‌شود اعلام شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، غلامرضا حمیدی افزود: تببین ضرورت گمرک تخصصی فاوا، تشریح نقش و جایگاه گمرکات تخصصی و شرح وظایف مزایای مستقر بودن دفتر دایمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و آزمایشگاه تخصصی آی.سی.تی در منطقه از جمله محورهای این همایش است که در قالب پنل ارایه خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین نقش حمل و نقل هوایی و لجستیک در گمرک تخصصی فاوا و انتظارات بخش خصوصی از این گمرک از دیگر محورهای همایش یک روزه گمرگ تخصصی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی است.

معاون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در ادامه با بیان اینکه در این همایش سخنران تخصصی و در قالب دو پنل حضور دارند، اظهار داشت: سید حسن هاشمی رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، فرود عسگری معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران، فرهاد جاویدی مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال، مجتبی شمس نژاد معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی پیام ُ، رضا خورشیدی زاده مدیر کل گمرک البرز و محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از جمله سخنران این همایش هستند.

حمیدی ادامه داد: همچنین فرامرز رستگار دبیر و نایب رییس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، محمد رضا فاروقی رییس اتحادیه ملی کارگزاران گمرکی ایران و مسعود شکرانی رییس کمیسیون تامین سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران از دیگر سخنرانان همایش یک روزه گمرک تخصصی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خواهند بود.

وی بیان داشت: همایش یک روزه گمرک تخصصی فاوا با همکاری و هماهنگی گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان نصر ایران و تهران برگزار خواهد شد.

معاون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به مصوبه هیات دولت در اواخر سال گذشته مبنی بر راه اندازی نخستین گمرک تخصصی فاوا در این منطقه گفت: افتتاح این گمرک تخصصی نیز همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به پیام در روز دوشنبه بیستم شهریورماه انجام خواهد شد.

حمیدی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و حضور در این همایش از طریق لینک http://b2n.ir/z61623 [۳] اقدام نمایند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=65401 [۱]

[۴] [۵]