- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

برنامه‌های هفته گردشگری اراضی عباس‌آباد اعلام شد

برنامه‌های هفته گردشگری اراضی عباس‌آباد اعلام شد [۱]
برنامه‌های هفته گردشگری اراضی عباس‌آباد اعلام شد [۱]
سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، ویژه برنامه‌های گردشگری این منطقه را همزمان با هفته گردشگری تشریح کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ حجازی اعلام کرد: همزمان با (۵ مهرماه) روز گردشگری، ویژه برنامه‌های متنوعی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با عنوان «خاطره پس‌انداز کن» برگزار می‌شود.

او افزود: از روز پنجم مهر ماه همایش و نمایشگاهی با حضور ۳۰ دستگاه کمپر ون در پهنه غربی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد حد فاصل بوستان آب و آتش تا پل ابریشم برپا می‌شود که تا ۸ مهرماه دایر است.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری در ادامه تشریح ویژه برنامه‌های هفته گردشگری توضیح داد: در هفته گردشگری از کارت گردشگری و ژورنال الکترونیک اکو پارک عباس‌آباد رونمایی می‌شود.

حجازی همچنین از افتتاح نخستین ایستگاه گردشگری هوشمند در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد طی هفته‌های آینده خبر داد.

او همچنین به برپایی نمایشگاه هنری و کارگاه زنده صنایع دستی در هفته گردشگری اشاره کرد و گفت: نمایشگاه عکسی از جاذبه‌های گردشگری تهران در گالری کوشک باغ هنر به مدت چهار روز از ۷ الی ۱۰ مهر برگزار می‌شود. همچنین کارگاه زنده صنایع دستی با عنوان (هنر قاجار تا امروز) نیز از ۹ تا ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در محل پل طبیعت برگزار می‌شود.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بیان کرد: در هفته گردشگری تورهای گردشگری ویژه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد طبق سنوات گذشته همچنان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=66544 [۱]

[۳] [۴]