برنامه‌ریزی بیمه سرمد برای افزایش سرمایه تا ۱۰ هزار میلیارد ریال

برنامه‌ریزی بیمه سرمد برای افزایش سرمایه تا 10 هزار میلیارد ریال
رشنوادی خبر داد؛
برنامه‌ریزی بیمه سرمد برای افزایش سرمایه تا ۱۰ هزار میلیارد ریال

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: به پیشنهاد سهامدار عمده، مقدمات و تشریفات افزایش سرمایه شرکت تا مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال، از محل آورده نقدی انجام خواهد شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی با اشاره به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت برای افزایش سرمایه که چندی پیش برگزار شد، گفت: یکی از اهداف اصلی هیات مدیره و مدیران ارشد بیمه سرمد، افزایش سرمایه شرکت است که از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ و با برگزاری اولین مجمع عمومی فوق‌‌العاده صاحبان سهام سرمد دنبال شده است.

مدیرعامل بیمه سرمد افزود: دومین مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت با دستور افزایش سرمایه، چندی پیش برگزار شد تا بتوانیم سرمایه بیمه سرمد را به ۶.۷۶۱.۵۵۳.۰۶۲.۰۰۰ ریال افزایش دهیم.

رشنوادی با اشاره به جدیت هیات مدیره و مدیران ارشد سرمد برای پیگیری افزایش سرمایه سرمد گفت: هدف افزایش سرمایه شرکت، اصلاح ساختار مالی شرکت است که با هدف ثروت‌سازی برای سهامداران و افزایش ظرفیت نگهداری مجاز شرکت انجام می‌شود و باید بتوانیم در عمل به تکیه‌گاه مطمئنی برای مشتریان و سهامداران خود تبدیل شویم.

وی همچنین به مصوبه دیگر مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه سرمد نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مصوبات مهم مجمع اخیر که با پیشنهاد سهامدار عمده شرکت به تصویب رسید، این بود که هیات مدیره و مدیران ارشد، مقدمات و تشریفات افزایش سرمایه تا مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال را در سال ۱۴۰۲ در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به تاثیر مثبت این اقدام در حوزه مالی گفت: این افزایش سرمایه به پیشنهاد سهامدار عمده، از محل آورده نقدی سهامداران انجام خواهد شد که می‌تواند نقش مهمی در تقویت بنیه مالی و تزریق نقدینگی به شرکت داشته باشد.

رشنوادی تاکید کرد: ثبات مدیریتی سبب شده است تا بیمه سرمد، اهداف خود را، یکی پس از دیگری محقق کند و در آینده نیز در همین مسیر گام خواهد برداشت.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=49038

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *