با وجود این همه احساس تکلیف کاندیداها، چرا در شهر بوشهر اندکی از حجم مشکلات کاسته نمی‌شود؟!

با وجود این همه احساس تکلیف کاندیداها، چرا در شهر بوشهر اندکی از حجم مشکلات کاسته نمی‌شود؟!
با وجود این همه احساس تکلیف کاندیداها، چرا در شهر بوشهر اندکی از حجم مشکلات کاسته نمی‌شود؟!

بیتا حفظ اله از فعالان رسانه ای، سیاسی و فرهنگی استان بوشهر گفت: با چرخشی در خیابان‌های شهر بوشهر و با دیدن تصاویر کاندیداها، یک سئوال در ذهن پرورانده می شود که با وجود این همه احساس تکلیف در شهر، چرا با معضلات زیادی در حوزه حقوق شهروندی، محیط زیست و هزاران مشکل ریز و درشت دیگر مواجه‌ هستیم و با این همه طرفداران دو آتیشه، پس چرا اندکی از حجم مشکلات شهروندی کاسته نمی‌شود.

به گزارش توسعه پویا به نقل از چغادک نیوز : بیتا حفظ اله از فعالان رسانه ای، سیاسی و فرهنگی استان بوشهر در یادداشتی نوشت: با چرخشی در خیابان‌های شهر بوشهر و با دیدن بیلبوردها و بنرهایی خاص، تنها این علامت سئوال را در ذهن می پروراند که با وجود این همه احساس تکلیف در شهر، چرا با معضلات زیادی در حوزه حقوق شهروندی، محیط زیست و هزاران مشکل ریز و درشت دیگر مواجه‌ هستیم!!!
با احتساب این تعداد کاندیداهای شورای اسلامی شهر و طرفداران دو آتیشه آنان که خود را مقید به قوانین می دانند،  پس چرا اندکی از حجم مشکلات شهروندی کاسته نمی‌شود؟ براستی چرا؟
آیا این آلبوم عکس‌های کاندیداها بیانگر افکار و منش آنان در سطح مدیریتی است یا در کسوت شهروندی هم به آن پایبند هستند؟
اگر از این همه کاندیدا بخواهیم یک روز، تنها یک روز بدون عایدات مالی در شغل، حرفه و تخصص خود به مردم خدمت رسانی کنند، آیا چنین روحیه‌ای در آنها تداوم می‌یابد؟
موقعی که به شعارهای تبلیغاتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر می‌نگریم،  متوجه می شویم به هیچ عنوان وظایف و اختیارات شورا در این شعارها لحاظ نشده است.
از سوی دیگر و از منظر تیپ شناسی انتخاباتی و تخصص گرایی، روش‌های تبلیغاتی موجود در شهر بوشهر کمکی به انتخاب آگاهانه مردم و راهی شدن نامزدهای اصلح به عمارت امیریه نخواهد کرد.
حال با این همه اوصاف به راستی افراد توانمند، متخصص و نخبه در حوزه‌های مختلف نمایندگی شورای اسلامی شهر بوشهر، بر اساس کدامین مبنا و معیاری مشخص انتخاب خواهند شد؟
امید دارم، مردم فهیم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان بوشهر مثل گذشته حماسه دیگری را خلق نموده و با حضور خود در پای صندوق های رای، حمایت خود را بار دیگر از نظام و انقلاب اعلام داشته و با انتخابی آگاهانه سرنوشت کشور، استان، شهر و روستا را به گونه ای رقم زنند تا موجبات اقتدار، پیشرفت و تعالی ایران عزیزمان را به ارمغان آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *