برندگان طرح «پنجره» بانک صادرات ایران ١٢ میلیارد ریال جایزه گرفتند

​برندگان مرحله اول قرعه‌کشی طرح «پنجره» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران مشخص شدند و بیش از ١٢ میلیارد ریال جوایز متنوع نقدی به ٧١٩ برنده این مرحله تعلق گرفت.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، قرعه‌کشی اولین مرحله طرح «پنجره» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران برگزار شد و ٧١٩ برنده از میان مشتریان یک تا ١٠ ستاره موفق به دریافت ١٢ میلیارد و ٣۶٠ میلیون ریال جوایز نقدی شدند. 

در این طرح مشتریان متناسب با هر پنج درصد رشد موجودی حساب خود در هر ماه، ١٠٠ امتیاز کسب کرده و در صورت عضویت در سامانه باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی: https://club.bsi.ir هم معادل ١٠٠ امتیاز تشویقی دریافت می‌کنند. در نهایت مشتریان دارنده بالاترین امتیاز شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه‌کشی خواهند داشت. 

در مرحله اول این طرح، ٣ جایزه ٣٠٠ میلیون ریالی، ٣ جایزه ١٠٠ میلیون ریالی، ٢٠ جایزه ۵٠ میلیون ریالی، ۶٠ جایزه ۴٠ میلیون ریالی، ۶٣ جایزه ٣٠ میلیون ریالی، ٨٠ جایزه ٢٠ میلیون ریالی، ٩٠ جایزه ١۵ میلیون ریالی، ١٠٠ جایزه ١٠ میلیون ریالی، ١۴٠ جایزه ٨ میلیون ریالی و ١۶٠ جایزه ۵ میلیون ریالی به قید قرعه به مشتریانی که موفق به افزایش ماهانه حداقل ۵ درصدی منابع ریالی خود شدند، اهدا شد.

طرح «پنجره» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران در سه مرحله برگزار می‌شود و مشمولان طرح در صورتی که در هر دوره برنده نشوند، امتیاز آنها به دوره بعدی افزوده می‌شود. مرحله اول طرح «پنجره» از ابتدای تیرماه شروع و در ٣٠ مهرماه ١۴٠٠ به پایان رسید. مرحله دوم از ابتدای آبان آغاز و تا پایان بهمن‌ماه ادامه دارد و مرحله سوم هم از ابتدای اسفندماه ١۴٠٠ آغاز و در ٣١ خرداد ١۴٠١ به پایان می‌رسد.

اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند برای مشاهده نتیجه قرعه‌کشی مرحله اول طرح «پنجره» به سامانه این باشگاه به نشانی: https://club.bsi.ir، مراجعه کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=35194

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *