- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

با سرمایه‌گذاری مپنا؛ بزرگترین مرکز نگهداری و تعمیرموتور هواپیما در پیام راه‌اندازی می‌شود

با سرمایه‌گذاری مپنا؛
بزرگترین مرکز نگهداری و تعمیرموتور هواپیما در پیام راه اندازی می‌شود

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با سرمایه‌گذاری مشترک گروه صنعتی مپنا و منطقه، بزرگترین مرکز نگهداری و تعمیر موتور هواپیما (MRO) در پیام راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق روز سه شنبه در جریان بازدید مدیرعامل گروه صنعتی مپنا از این منطقه با اشاره به ظرفیت‌های منطقه در زمینه تعمیرهواپیماها عنوان کرد: با توجه به قابلیت های ویژه مپنا در بخش تعمیر موتورهواپیما، مجوز و سابقه هایی که در این زمینه دارد و اینکه از نظر تامین و تعمیر این قطعات در تحریم هستیم، با سرمایه گذاری مشترک گروه صنعتی مپنا و منطقه، بزرگترین مرکز نگهداری و تعمیر موتور هواپیما (MRO) در پیام راه اندازی می شود.
وی اضافه کرد: تولید مایحتاج الکترونیکی از جمله باطری و انجام فعالیت های بین المللی در منطقه از دیگر برنامه هایی است که در برنامه های همکاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با شرکت مپنا خواهد بود.
با توافق مپنا و پیام ظرفیت تامین برق در منطقه ویژه پیام چند برابر می شود
ثناگو مطلق در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش تولید برق در منطقه اشاره کرد و گفت: همچنین در زمینه تولید برق با هدف مرتفع ساختن مشکل سرمایه گذارانی که نیاز به برق بیشتری برای توسعه فعالیت هایشان دارند از طریق شرکت مپنا تامین خواهد شد.
مپنا آماده سرمایه گذاری در حوزه صنعت ای سی تی است.
وی ادامه داد: مجموعه مپنا به عنوان بزرگترین شرکت در کشور در زمینه داخلی و بین المللی و در بخش های متنوع از جمله تولید برق، خدمات پشتیبانی نیروگاه، صنعت هوانوردی وتعمیرات موتور هواپیما پشتوانه و فعالیت های خوبی دارد.
ثناگو مطلق افزود: همچنین با توجه به فعالیت های مناسب مپنا در بخش آی.سی.تی به عنوان پروتکل پیام برای توسعه، این شرکت آماده سرمایه گذاری در این بخش و تولید سخت افزاری و نرم افزارهای وابسته به آن، در منطقه ویژه اقتصادی است.
وی ادامه داد: با توجه به همراهی و همکاری پیام به عنوان منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاهی در ۲ زمینه هوانوردی و مسایل اقتصادی این امکان فراهم شده و مذاکراتی صورت گرفته که طی هفته های آینده منجر به تفاهم نامه مشترک می شود.
وی ادامه داد: فعالیت و خدمات مپنا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با رعایت الزامات زیست محیطی انجام خواهد شد.
.

[۲] [۳]