- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

با حضور شهردار تهران؛ از معاونین حمل و نقل و ترافیک برتر تقدیر شد

با حضور شهردار تهران؛ از معاونین حمل و نقل و ترافیک برتر تقدیر شد

با حضور شهردار تهران از معاونین حمل و نقل و ترافیک برتر شهرداری تهران در زمینه «کاهش تصادفات فوتی» تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران [۲] ؛در نشستى با حضور “پیروز حناچی”شهردار تهران ، “سید مناف هاشمی “معاون حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با حوزه حمل و نقل شهری تهران، از معاونین برتر حمل و نقل ترافیک مناطق ۲۲ گانه که در زمینه ” کاهش تصادفات فوتى در سطح مناطق شهر تهران ” اقدام کردند تقدیر شد.

“سید مناف هاشمى” در این جلسه مساله ایمنی ترافیک را یکی از معیارهای اصلی و مهم ارزیابی وضع ترافیک در شبکه های حمل و نقلى و مقوله ایمنی دانست و افزود: در سال های اخیر موضوع نقاط حادثه خیز که شامل تعریف، شناسایی، اولویت و رفع مشکلات این نقاط می شود به عنوان یکی از راهکارهای ارتقا و بهبود سطح ایمنی شبکه راه ها مورد توجه قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: با شناسایی نقاط حادثه خیز پایتخت و عوامل موثر در وقوع حوادث، مشکلات این نقاط رفع و ایمن سازی آنها انجام می شود.

هاشمی با تاکید بر تلاش مدیریت شهری برای ایجاد مسیر تردد ایمن برای شهروندان، تصریح کرد: به این منظور اقدامات متعددی به اجرا گذاشته شده است .

وی با اشاره به بررسى کاهش تصادفات که بصورت مشترک از سوى پلیس راهور و شهردارى تهران صورت گرفته است اظهار داشت: براساس آمار ، طی سال ٩٧ و ٩٨، شاهد کاهش ١٠ کاهش تصادفات در شهر تهران بوده ایم .

معاون شهردار تهران ادامه داد: تعداد فوتى ها در تصادفات در سطح مناطق ٢٢ گانه ۶۵ نفر کاهش داشته است.

بنا بر این گزارش ، خانم مریم نخعی پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲، محمد رضا سالم معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۱ و علی وفقی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۳ به عنوان معاونین برتر مناطق ۲۲ گانه در زمینه « کاهش تصادفات فوتی در سطح مناطق شهر تهران» انتخاب و از سوی دکتر حناچی شهردار تهران تقدیر شدند.

[۳] [۴]