با تلاش بیشتر، مسیر مدیرِ پرتلاشتان را ادامه دهید

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم بزرگداشت رحیمی انارکی:
با تلاش بیشتر، مسیر مدیر پرتلاشتان را ادامه دهید

موفقیتی که امروز در بانک مسکن شاهد آن هستیم، حاصل تلاش و زحمات تمامی کارکنان، مدیران و به خصوص مرحوم رحیمی انارکی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از بانک مسکن-هیبنا، در مراسم بزرگداشت مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل فقید بانک که با حضور عباس مرادپور مدیر کل دفتر امور بانکی و بیمه، اعضای هیات مدیره و مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت در محل سالن اجتماعات ادارات مرکزی ونک برگزار شد، دکتر عباس معمارنژاد معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی این مطالب را بیان کرد.
وی سلامت، صداقت، متانت را به عنوان ویژگی های بارز مرحوم رحیمی انارکی نام برد و افزود: خانه دار کردن مردم به ویژه افراد مستضعف قطعاً باقیات و صالحات خواهد بود و هرکس بتواند در برطرف کردن مشکلات فقرا و یتیمان کوچکترین قدمی بردارد خداوند مشکلاتش را برطرف خواهد کرد.
دکتر معمارنژاد بیان کرد: بانک مسکن یکی از موسسات و سازمان هایی است که در این راه پیش قدم بوده و در اجرای طرح مسکن مهر بیش از ۲ میلیون خانوار را خانه دار کرده که این امر حاصل تلاش و زحمات تمامی کارکنان بانک مسکن بوده است.
در ادامه این نشست عباس مرادپور مدیر کل دفتر امور بانکی و بیمه شنیدن خبر فوت مدیر عامل فقید بانک را به عنوان یکی از بدترین خبرهای زندگی خود دانست و گفت: درگذشت مرحوم رحیمی انارکی، ضایعه بزرگی است زیرا وی انسانی متین، باوقار و پاکدست بود و به عقیده من همه خوبی ها در این صفات خلاصه شده است.
در ادامه نادر قاسمی ایمنی سرپرست و عضو هیات مدیره بانک، خوش فکری و خلاقیت مرحوم رحیمی انارکی را در طراحی حساب های بانک مسکن باعث خانه دار کردن بسیاری از مردم دانست و گفت: احیای حساب صندوق پس انداز مسکن در سال ۱۳۷۳ و طراحی حساب پس انداز مسکن جوانان در سال ۱۳۷۹ از جمله فعالیت های بسیار مهم مرحوم رحیمی انارکی بود.
وی افزود: همچنین طراحی حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز در سال ۱۳۸۴ و حساب صندوق پس انداز مسکن یکمدر سال ۱۳۹۴ نیز از دیگر ابتکارات وی بود و از دست دادن مرحوم رحیمی انارکی صدمه ای بزرگ به شبکه بانکی کشور وارد کرد.
در ادامه این نشست جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره در خصوص درگذشت مدیر عامل فقید بانک به بخشی از سخنان امام علی (ع) در نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: امام علی (ع) می فرمایند به گونه ای زندگی کنید که در زمان زنده بودن مردم بر شما درود و سلام بفرستند و در زمان مرگتان مردم برای شما بگریند و مرحوم رحیمی انارکی این گونه زیست.
وی روند فعالیت بانک پس از درگذشت مدیرعامل فقید بانک را همچون گذشته دانست و افزود: مرحوم رحیمی انارکی تا آخرین لحظه و بر روی تخت بیمارستان نیز پیگیر فعالیت های بانک بود و در همه حال دغدغه بانک را داشت.
وی افزود: ما نیز همچون گذشته فعالیت خود را ادامه خواهیم داد زیرا مطمئن هستم که خواسته قلبی مدیر عامل فقید بانک نیز همین است.
در پایان این نشست دکتر سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک نیز داشتن سلامت نفس را یکی از ویژگی های مرحوم رحیمی انارکی دانست و بیان کرد: روح مطهر مدیر عامل فقید بانک و تمامی کسانی که در راه خدمت به مردم جان خود را از دست می دهند با بزرگان محشور خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *