با برگزاری جشنواره “رسانه و بیمه”؛ جشنواره فیلم کوتاه بیمه نیز برگزار خواهد شد۰

طراح و عضو سیاست‌گذاری نخستین جشنواره رسانه و بیمه، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا گفت: در بهار ١٣٩٩ نخستین جشنواره “رسانه و بیمه” برگزار می‌شود.
امیر خدابخش هدف از برگزاری جشنواره را تشریح کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، بررسی نحوه عملکرد رسانه‌ها برای معرفی بیمه و خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه و جایگاه آن در جامعه است. در این جشنواره به بررسی نقش رسانه‌ها به عنوان بازوی اصلی اطلاع‌رسانی و تاثیرگذار بر افکار عمومی به جهت ترغیب مخاطبان برای استفاده از خدمات بیمه‌ای پرداخته می‌شود.

وی در ادامه افزود: رسانه‌ها به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش بی‌بدیل در جریان سازی فرهنگی و باورپذیری مردم، با نقد و پرسشگری می‌توانند در ارائه خدمات بیمه ای و فرآیند آن به مردم کمک‌های شایانی ارائه دهند.

خدابخش گفت: جشنواره در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای از جمله؛ نقد، متن، گزارش، یادداشت، مقاله، برنامه‌ها و مصاحبه رادیویی و تلویزیون برگزار می‌شود. پیش بینی می‌شود جشنواره با مشارکت مردم و اصحاب رسانه‌های فعال در حوزه نشریات، پایگاه‌های خبری و شبکه های اجتماعی، مفید و موثر واقع گردد.

وی تاکید کرد: در این مراسم ضمن تکریم جایگاه رسانه‌ها، سعی می‌شود بخش علمی نیز به آن افزوده شود. در این راستا از متخصصان و مدرسین دانشگاه دعوت به‌عمل می‌آید برای فرهنگ‌سازی بیمه در بستر جامعه، در این رویداد بیمه‌ای مهم ما را یاری دهند.

لازم به ذکر است که همراه با این جشنواره

  • نخستین جشنواره فیلم کوتاه بیمه* نیز برگزار خواهد شد. از کلیه علاقمندان به هنر، هنرمندان، کارگردانان و فیلم سازان دعوت به عمل می‌آید تا با حضور خود در برپایی هرچه با شکوه‌تر این جشنواره، با ارائه آثار تصویری، سینمائی، فیلم کوتاه با موضوع “بیمه” ما را یاری دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط