- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بانک کشاورزی برای انجام کار و امور توسعه‌ای مصمم است

استاندار خراسان شمالی: 
بانک کشاورزی برای انجام کار و امور توسعه‌ای مصمم است
استاندار خراسان شمالی:
بانک کشاورزی برای انجام کار و امور توسعه‌ای مصمم است [۱]
استاندار خراسان شمالی، عملکرد بانک کشاورزی در استان را مثبت ارزیابی و حال این بانک را خوب توصیف کرد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، محمدعلی شجاعی روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در دیدار با روح اله خدارحمی مدیرعامل این بانک، ضمن تشریح شرایط بخش کشاورزی استان و بیان مشکلات فعالان بخش، به نگاه بلند بانک کشاورزی در مسیر توسعه و رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: بارها گفته ام؛ یکی از سازمان های خوب کشور، بانک کشاورزی است. مدیرعامل بانک، نگاه بلند توسعه ای دارد و با چنین درکی به سرعت دستور رفع موانع را صادر می کند. به عنوان استاندار در جلسات مختلف با تولیدکننده ها، وقتی مشکلات بیان می شود و حرف از بانک کشاورزی به میان می آید، من موضوع را حل شده تلقی می کنم، زیرا می دانم یا در استان و یا در تهران مشکل به سرعت برطرف خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی افزود: نگاه من به بانک کشاورزی این است که در شرایطی که خیلی ها تلاش می کنند برای انجام نشدن و یا انجام ندادن کارهای توسعه ای، بانک کشاورزی برای انجام دادن کار و توسعه امور مصمم است. به همین دلیل می گویم، حال بانک کشاورزی خوب است. 

 بر اساس این گزارش،این دیدار که در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزارشد، درباره مسایل و مشکلات بخش کشاورزی استان خراسان شمالی بحث وتبادل نظر و بر تداوم اقدامات بانک کشاورزی برای تحقق جهش تولید در حوزه محصولات کشاورزی این استان تأکید شد.

[۳] [۴]