- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بانک صادرات ایران به ۵۳ هزار نفر وام قرض‌الحسنه و حمایتی پرداخت کرد

بانک صادرات ایران به 53 هزار نفر وام قرض‌الحسنه و حمایتی پرداخت کرد
سید ضیاء ایمانی خبر داد:
بانک صادرات ایران به ۵۳ هزار نفر وام قرض‌الحسنه و حمایتی پرداخت کرد
[۱]
مدیرعامل بانک صادرات ایران از پرداخت بیش از ۵۳ هزار فقره وام قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی در سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ توسط این بانک خبر داد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی گفت: با پرداخت ۴۰ هزار و ۱۵۵ فقره وام قرض‌الحسنه و پرداخت ۱۳ هزار و ۲۳۶ فقره تسهیلات حمایتی مجموعاً به ارزش بالغ بر ۹۱ هزار و ۵۷۱ میلیارد ریال توسط بانک صادرات ایران در سه ماه ابتدای سال جاری،  نزدیک به ۵۳ هزار و ۴۰۰ نفر در اقصی نقاط کشور از برنامه‌های این بانک برای عمل به مسئولیت اجتماعی، کمک به بهبود معیشت اقشار آسیب‌پذیر کشور، پشتیبانی از تولید و اشتغالزایی و همچنین حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط برخوردار شدند.

وی با بیان این که پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی توسط بانک صادرات ایران روند خود را همچنان طی می‌کند، از پرداخت ۳۸ هزار و ۶۵۵ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ۱۹ هزار و ۳۳۲ عروس و داماد در سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

ایمانی افزود: بانک صادرات ایران همچنین در ادامه حمایت از سیاست‌های کلان دولت برای تحقق اهداف طرح جوانی جمعیت، در بهار سال ۱۴۰۲ به میمنت تولد بیش از ۱۵ هزار و ۴۷۴ نوزاد، بیش از ۹ هزار و ۶۱۶ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار کرد: پشتیانی و حمایت از اشتغال خانگی در قالب وام‌های قرض‌الحسنه تبصره ۱۸ توسط بانک صادرات ایران جایگاه ویژه‌ای طی سال‌های اخیر داشته که اثرات مثبتی در ایجاد اعتماد به نفس کارآفرینان خرد و کسب و کارهای کوچک و متوسط داشته و در همین راستا طی سه ماهه بهار سال ۱۴۰۲ بیش از چهار هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به چهار هزار و ۵۵۲ متقاضی معرفی شده مشمول این وام از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت و اشتغال‌آفرینان صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان بخش دیگری از برنامه‌های حمایتی توسط این بانک پرداخت شده است.

بانک صادرات ایران در سال ۱۴۰۱ نیز در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی با پرداخت بالغ بر ۳۳۴ هزار میلیارد ریال وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی، از فعالیت‌های اقتصادی، ازدواج، تولید و اشتغال، تهیه مسکن، درمان و وام‌های ضروری بیش از ۳۵۱ هزار نفر در کشور پشتیبانی کرد.​

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=60267 [۱]

[۳] [۴]