- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بانک سینا استخدام می کند

بانک سینا استخدام می کند

بانک سینا به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین دانش آموختگان آقا و خانم مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، به تعداد محدود استخدام می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱]، بانک سینا در راستای ارائه خدمات بهینه مالی و بانکی به مشتریان گرامی و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، مطابق با ضوابط و آیین نامه های استخدامی، از بین متقاضیان واجد شرایط (آقا و خانم) در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، با رابطه استخدامی قراردادی موقت قانون کار، به تعداد محدود دعوت به همکاری [۲] می نماید.
طبق گزارش روابط عمومی بانک سینا، ثبت نام اینترنتی از متقاضیان جهت شرکت در آزمون استخدامی از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه سال جاری آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۴ تیرماه سال ۹۹ ادامه دارد.
کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۹ تیرماه ۱۳۹۹ توزیع و آزمون کتبی نیز در تاریخ ۱۲ تیرماه ۹۹ برگزار خواهد شد.
برای آگاهی از جزئیات ثبت نام، رشته های تحصیلی مورد نیاز، شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدام، سوالات و منابع، شهرهای محل استخدام و دیگر اطلاعات مورد نیاز بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بانک سینا
[۳]

برای مشاهده شرایط اینجا را کلیک کنید [۴]

برای ثبت نام یا اصلاح اطلاعات اینجا را کلیک کنید [۵]

[۶] [۷]