- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بانک سینا از دانش بومی جهت ارائه محصولات مطلوب به مشتریان بهره می‌برد

بانک سینا از دانش بومی جهت ارائه محصولات مطلوب به مشتریان بهره می برد
مدیر عامل بانک سینا در بازدید از شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا:
بانک سینا از دانش بومی جهت ارائه محصولات مطلوب به مشتریان بهره می برد [۱]

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از ساختمان جدید شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا( تفاس)، بر لزوم بهره مندی از دانش بومی و نظر متخصصان داخلی در اجرای طرح های جدید در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر ایمانی ضمن تاکید بر بهره گیری از تجربیات و ظرفیت های شرکت تفاس در حوزه IT گفت: بانک سینا خواستار استفاده از زیرساخت ها و بسترهای روز حوزه فناوری اطلاعات در جهت تامین رضایت مشتریان، با بهره گیری از دانش بومی و نظر متخصصان آگاه و توانمند داخلی است تا نیازهای امروزه بانکداری نوین را محقق سازد.

وی لزوم تمرکز بر پروژه های بانکداری نوین را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان ساخت: رویکرد بانک سینا به مقوله بانکداری الکترونیک جدی است و در این راستا برنامه های مهمی را به منظور ارائه خدمات بهینه و نوآورانه مبتنی بر نیاز مشتریان در دستور کار دارد.

دکتر ایمانی با بیان اینکه شرکت تفاس با تکیه بر نیروی خلاق و کارآمد، بازوی اجرایی در حوزه فناوری اطلاعات بانک سینا محسوب می شود، گفت: بانکداری دیجیتال افقی روشن در جهت انجام اقدامات نوآورانه و تولید محصولات فناوری اطلاعات بانکی است و این امر با توان شرکت تفاس در بانک سینا اجرا می شود.

بدره مدیر عامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا هم ضمن تشکر از حضور دکتر ایمانی در شرکت تفاس، ضمن تشریح پروژه ها و برنامه های آتی، گزارشی از عملکرد شرکت ارائه کرد.

گفتنی است ساختمان جدید شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا( تفاس) با هدف بهره مندی از فضای بیشتر و مطلوبتر، در منطقه کامرانیه تهران به بهره برداری رسید.

در جریان این بازدید، آقایان هادی نائب رئیس هیات مدیره، آقابابائی عضو هیات مدیره، نراقیان معاون فناوری اطلاعات، رستمی معاون برنامه ریزی و شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=34387 [۱]

[۳] [۴]