- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بانک سپه در زیست بوم جدید آماده انجام مأموریت‌های خطیر برای خدمت به مردم و انقلاب است

بانک سپه در زیست بوم جدید آماده انجام مأموریت های خطیر برای خدمت به مردم و انقلاب است
دکتر ابراهیمی در جمع مدیران و کارکنان بانک سپه منطقه فارس:
بانک سپه در زیست بوم جدید آماده انجام مأموریت‌های خطیر برای خدمت به مردم و انقلاب است
[۱]

مدیرعامل بانک سپه زیست بوم جدید این بانک را مبتنی بر آمادگی برای ورود به عرصه های جدید و انجام مأموریتهای خطیر برای خدمت به مردم، اسلام و انقلاب برشمرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر آیت اله ابراهیمی در سفر به استان فارس در جمع مدیران و کارکنان این استان، گفت: مأموریت های جدیدی که از سوی نظام اسلامی به بانک سپه محول می شود، حاصل اعتماد مسئولان و به علت جهادی بودن کارکنان این بانک است.
مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت: سربلندی بانک سپه حاصل کار جهادی و شبانه روزی است و سخت ترین و پیچیده ترین کارها توسط کارکنان بانک سپه قابل انجام است.
وی با اشاره به عبور بانک سپه از گلوگاههای سخت و پرمخاطره، خاطرنشان کرد: فرایند پیچیده ادغام که در دنیا کم نظیر بود و طرح تحول فناوری اطلاعات و طراحی مفاهیم بانک سپه براساس مفاهیم بانکداری جامع که تقریباً همزمان با ادغام به انجام رسید، حاصل کار جهادی کارکنان و همراهی مسئولان کشور بود.
دکتر ابراهیمی با تاکید بر اهمیت برنامه طرح تحول راهبردی و طراحی ساختار سازمانی متناسب با خطوط کسب و کار بانک، افزود: ساختار، پشتیبان استراتژی و چشم انداز انجام مأموریت هاست و این ساختار آماده متناسب سازی با محیط کسب و کار است. بانک سپه باید در زیست بوم جدید برای رقابت با رقبا با برنامه حرکت کند.

[۳] [۴]