بانک اقتصادنوین یک مدرسه به دانش آموزان روستای سیل‌زده جلگه‌خلج تقدیم کرد

بانک اقتصادنوین یک مدرسه به دانش آموزان روستای سیل‌زده جلگه‌خلج تقدیم کرد
بانک اقتصادنوین یک مدرسه به دانش آموزان روستای سیل‌زده جلگه‌خلج تقدیم کرد
مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای سیل‌زده جلگه‌خلج، شهرستان پلدختر واقع در استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این مدرسه طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک، برخی از مدیران استانی، دانش‌آموزان و اهالی روستای جلگه‌خلج افتتاح شد و در اختیار هم‌وطنان ساکن این روستا قرار گرفت.

علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مراسم افتتاحیه این مدرسه گفت: دانش آموزان به‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار ثروت اصلی کشور هستند که اگر در مسیر درست خودشان قرار گیرند و امکانات لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهایشان فراهم شود، آینده کشور تضمین خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ساخت مدرسه یکی از اهداف مهم بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی است، افزود: وظیفه اصلی ما به‌عنوان بانک، حمایت از تولید، کمک به رشد و شکوفایی اقتصاد و افزایش رفاه آحاد جامعه است اما در کنار این رسالت حرفه‌ای تلاش کرده‌ایم به‌عنوان عضوی از جامعه مسئولیت اجتماعی خود را نیز ایفا کنیم. در این راستا بانک اقتصادنوین تاکنون اقدام به ساخت ۴۳ مدرسه کرده که ۳۲ واحد آن تکمیل و به دانش‌آموزان این مرز و بوم تقدیم شده است. هشت مدرسه دیگر نیز در حال ساخت است که به‌زودی تکمیل‌شده و به بهره‌برداری می‌رسند. سه مدرسه دیگر نیز به‌تازگی در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی ساخت آن‌ها آغاز شده است. تمامی دغدغه ما از ساخت مدرسه این است که در این مدارس دانش‌آموزانی به بلوغ و ظهور برسند که با نقش‌آفرینی در تولید، فردای ایران را به نحو شایسته‌ای رقم بزنند. تحقق چنین آرزویی، افتخاری بزرگ برای بانک اقتصادنوین و کشور عزیزمان ایران خواهد بود.

او در پایان اظهار امیدواری کرد که بساط ویروس کرونا هر چه سریع‌تر از کشور برچیده شود و آموزش‌وپرورش به دلیل مزایای ویژه آن دوباره به شکل قبلی خود به‌صورت حضوری و رودررو ادامه پیدا کند.

بانک اقتصادنوین با رویکرد حمایت از هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸، ساخت این مدرسه را طی تفاهم‌نامه‌ای با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تیرماه همان سال آغاز و آن را بعد از اتمام به کودکان این خطه تقدیم کرد.

گفتنی است، مدرسه روستای جلگه‌خلج سه کلاس دارد که در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع با زیربنایی به مساحت ۲۵۵ مترمربع ساخته شده است. همچنین بانک اقتصادنوین به ‌منظور حمایت و تشویق دانش‌آموزان به یادگیری، تعدادی کوله‌پشتی حاوی لوازم‌تحریر به آن‌ها اهدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *