- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بانکداری فداکارانه به سبک بانک پارسیان/ محرومیت‌ زدایی و ارتقای عدالت اجتماعی سرلوحه فعالیت کارکنان

بانکداری فداکارانه به سبک بانک پارسیان/ محرومیت‌ زدایی و ارتقای عدالت اجتماعی سرلوحه فعالیت کارکنان
بانکداری فداکارانه به سبک بانک پارسیان/ محرومیت‌ زدایی و ارتقای عدالت اجتماعی سرلوحه فعالیت کارکنان [۱]
مجری طرح های اشتغالزایی بنیادبرکت در استان البرز با اعطای لوح سپاس از تلاش های جهادگرانه و ارزشمندرییس و کارکنان شعبه هشتگرد بانک پارسیان در راه اندازی طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تقدیر کرد.مهدی صبوری همچنین با اعطای لوح سپاس به صادق دلشاد همکار بانک پارسیان شعبه هشتگرد، از اقدام ارزشمند این همکار در تکریم و گره گشایی از مشکلات مشتریان قدردانی کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی، صادق دلشاد همکار بانک پارسیان شعبه هشتگرد برای اینکه مشتری به دلیل بیماری، توانایی خروج از منزل و حضور در شعبه را نداشت، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، برای دریافت امضاهای لازم به منزل ایشان مراجعه کرد و صحنه زیبای بزرگ منشی و شایستگی کارکنان بانک پارسیان در خدمت رسانی وگره گشایی از مشکلات هموطنان را رقم زد.

کارکنان بانک پارسیان در سراسرکشور با وجود پاندمی کرونا، با از خود گذشتگی و ایثار و البته رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی همواره تلاش می کنند که در روند ارائه خدمات به مشتریان خللی وارد نشود.

تکریم ارباب رجوع ، وجدان کاری، صداقت ، امانت داری سر لوحه ی گفتار و کردار کارکنان این بانک قرار دارد و همواره تلاش خود را در جهت جلب رضایت هموطنان به کار می گیرند.

گفتنی است؛ در شرایط دشوار مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و پاندمی کرونا ، بانک پارسیان در جهت تحقق اهداف و سیاست های مهم” اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید، و محرومیت زدایی و ارتقای عدالت اجتماعی” گام های بلندی برداشته است.

گفتنی است؛ همکاری بانک پارسیان طی سال های ۹۸ و ۹۹ با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، موجبات ایجاد ۳۵ هزار طرح اشتغالزایی اجتماع محور و اشتغال بیش از یکصد هزار نفر را فراهم کرده است.

[۳] [۴]