- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بازدید وزیر صنعت معدن و تجارت از شرکت فولاد روهینا در شهرستان دزفول با ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن

بازدید وزیر صنعت معدن و تجارت از شرکت فولاد روهینا در شهرستان دزفول با ظرفیت تولید 800 هزار تن
در ادامه سفر کاری وزیر صمت استان خوزستان انجام شد؛
بازدید وزیر صنعت معدن و تجارت از شرکت فولاد روهینا در شهرستان دزفول با ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن [۱]

سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه سفر یک‌روزه خود به استان خوزستان از شرکت فولاد روهینا در شهرستان دزفول بازدید کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از شاتا؛ شرکت فولاد روهینا در زمینه تولید میلگرد با ظرفیت سالیانه حدود ۸۰۰ هزار تن در حال فعالیت است.

سرمایه‌گذاری انجام شده برای احداث، تکمیل و راه‌اندازی این شرکت فولادی در شهرستان دزفول بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

اکنون شرکت فولاد روهینا زمینه اشتغال‌زایی مستقیم برای بیش از ۴۶۰ نفر را فراهم آورده است.

گفتی است؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر امروز خود به استان خوزستان، از چهار طرح و واحد صنعتی در شهرستان دزفول بازدید می‌کند.

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرح در دست احداث قند دزفول/ اشتغال‌زایی برای 320 نفر با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرح در دست احداث قند دزفول/ اشتغال‌زایی برای ۳۲۰ نفر با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح

وزیرصنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه سفر یک‌روزه خود به استان خوزستان در سفری به شهرستان دزفول از شهر طرح در دست احداث قند دزفول بازدید کرد.

طرح قند دزفول با هدف تولید شکر از چغندر قند با ظرفیت ۱۲۵ هزار تن در سال در حال ساخت و تکمیل مراحل اجرایی بوده و تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای تکمیل و راه‌اندازی شرکت قند دزفول، بیش از ۴۴۵ میلیارد تومان بوده و می‌تواند زمینه برای بیش از ۳۲۰ نفر در شهرستان دزفول اشتغال‌زایی ایجاد کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در سفر کاری خود به شهرستان دزفول از واحد، روان‌سازان صنعت، تولید کننده روغن موتور نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی و صنعتی قرار گرفت.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=38416 [۱]

[۳] [۴]