- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بازدید وزیر صمت از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

بازدید وزیر صمت از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان
بازدید وزیر صمت از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان [۱]
وزیر صنعت، معدن و تجارت با هدف ارزیابی عملکرد و فعالیتهای سال ٩٩ و همچنین بررسی برنامه های سال جدید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در این سازمان حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲]به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی با حضور در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان [۳] ضمن تبریک سال نو و خداقوت به همکاران تلاشگر این سازمان، مهمترین شاخص های ارزیابی عملکرد این سازمان در سال ٩٩ و برنامه های سازمان در حوزه های مختلف را در سال <تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها> مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید مدیر عامل، معاونین و اعضای هیات مدیره با ارائه گزارش عملکرد سازمان در حوزه های بازرسی و رسیدگی به شکایات، قیمت گذاری، نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های پخش و نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات، پیشنهاداتی در راستای تحقق شعار سال و همچنین اصلاح برخی ساختارها و تصویب آیین نامه ها و دستورالعمل های لازم، مطرح نمودند.

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به افزایش ۴/٢ درصدی بازرسی ها و افزایش پرونده های تخلف تشکیل شده از انجام بیش از ۴ میلیون و دویست و هفتاد و هفت هزار عملیات بازرسی حضوری و تشکیل بیش از ٢٧۴ هزار پرونده در سال گذشته خبر داد.

وزیر صمت همچنین در جریان این بازدید با بررسی گزارشهای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص نحوه توزیع مرغ در نقاط مختلف کشور طی تماس با روسای سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانهای تهران، خوزستان، مازندران و خراسان رضوی ضمن دریافت گزارش وضعیت فعلی توزیع مرغ در مرکز و استانهای مختلف، دستوراتی را در جهت هماهنگی بیشتر دستگاه های متولی و عضو کارگروه تنظیم بازار صادر نمودند.
در این بازدید قراراست وزیر صمت با کارکنان ومدیران این سازمان دیدار و برنامه های جدید این سازمان را در سال جدید تشریح نماید

[۴] [۵]