بازدید وزیر صمت از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

بازدید وزیر صمت از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان
بازدید وزیر صمت از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان
وزیر صنعت، معدن و تجارت با هدف ارزیابی عملکرد و فعالیتهای سال ٩٩ و همچنین بررسی برنامه های سال جدید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در این سازمان حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی با حضور در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن تبریک سال نو و خداقوت به همکاران تلاشگر این سازمان، مهمترین شاخص های ارزیابی عملکرد این سازمان در سال ٩٩ و برنامه های سازمان در حوزه های مختلف را در سال <تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها> مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید مدیر عامل، معاونین و اعضای هیات مدیره با ارائه گزارش عملکرد سازمان در حوزه های بازرسی و رسیدگی به شکایات، قیمت گذاری، نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های پخش و نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات، پیشنهاداتی در راستای تحقق شعار سال و همچنین اصلاح برخی ساختارها و تصویب آیین نامه ها و دستورالعمل های لازم، مطرح نمودند.

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به افزایش ۴/٢ درصدی بازرسی ها و افزایش پرونده های تخلف تشکیل شده از انجام بیش از ۴ میلیون و دویست و هفتاد و هفت هزار عملیات بازرسی حضوری و تشکیل بیش از ٢٧۴ هزار پرونده در سال گذشته خبر داد.

وزیر صمت همچنین در جریان این بازدید با بررسی گزارشهای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص نحوه توزیع مرغ در نقاط مختلف کشور طی تماس با روسای سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانهای تهران، خوزستان، مازندران و خراسان رضوی ضمن دریافت گزارش وضعیت فعلی توزیع مرغ در مرکز و استانهای مختلف، دستوراتی را در جهت هماهنگی بیشتر دستگاه های متولی و عضو کارگروه تنظیم بازار صادر نمودند.
در این بازدید قراراست وزیر صمت با کارکنان ومدیران این سازمان دیدار و برنامه های جدید این سازمان را در سال جدید تشریح نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *