- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بازدید معاون منطقه‌ای بانک ایران زمین از شرکت نساجی فردوس

بازدید معاون منطقه‌ای بانک ایران زمین از شرکت نساجی فردوس
در راستای حمایت از تولید و اشتغال صورت گرفت:
بازدید معاون منطقه‌ای بانک ایران زمین از شرکت نساجی فردوس
معاون اجرایی استانهای خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بانک ایران زمین، در راستای حمایت از تولید و اجرای طرح توسعه بخش ریسندگی و احداث واحد بافندگی نساجی شهرستان فردوس با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان از شرکت نساجی فردوس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این جلسه رسائی مقدم معاون اجرایی استانهای خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با کرمانی مدیرعامل شرکت نساجی شهرستان فردوس در محل دفتر مرکزی شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رسائی مقدم با اشاره به اجرایی نمودن رسالت بانک ایران زمین در زمینه حمایت از بنگاه های اقتصادی و شرکت ها و لزوم ایجاد اشتغال در منطقه و رفع موانع موجود در تولید کشور، گفت: یکی از مهمترین اهداف بانک ایران زمین حمایت از تولید، توسعه پایدار، ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در منطقه است و بانک ایران زمین آمادگی کامل در خصوص ارائه خدمات مورد نیاز شرکت را دارد و در تمامی زمینه ها اعم از صدور ضمانتنامه، ارائه تسهیلات و بانکداری مدرن و.. می تواند خدمات ارائه کند.

در ادامه مهندس کرمانی مدیر عامل شرکت با اظهار امیدواری در خصوص سابقه ی خوب بانک ایران زمین در حمایت از اشتغال و بنگاه های اقتصادی ضمن اعلام نیاز ها و درخواست های شرکت، بر گسترش همکاری های فی مابین تاکید کرد.

[۲] [۳]