- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بازدید معاون حقوقی و نظارت بانک توسعه صادرات ایران از شعبه مرکزی

بازدید معاون حقوقی و نظارت بانک توسعه صادرات ایران از شعبه مرکزی
بازدید معاون حقوقی و نظارت بانک توسعه صادرات ایران از شعبه مرکزی [۱]
معاون حقوقی و نظارت بانک توسعه صادرات ایران ضمن بازدید از شعبه مرکزی این بانک، با رئیس و کارکنان این شعبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، علی علیزاده، نگاه واحد نظارت و بازرسی را نگاهی مبتنی بر حمایت و مساعدت توصیف کرد و گفت: هدف از بازرسی و نظارت دوره ای در بانک، رسیدن به یک مدل از راستایی آزمایی صحیح و حل چالش های احتمالی است.
وی افزود: به همان میزان که بخش عملیاتی در بانک درگیر مسئولیت است، باید در ستاد نیز خود را مسئول بدانیم و در واقع کار معاونت حقوقی و نظارت حمایت از صف و اجرا به صورت همزمان است، به نحوی که بخش «عملیاتی» و «سیاستگذاری» بانک در تعاملی سازنده و کاملا شفاف و مطابق مقررات، در مسیر بالندگی بانک حرکت کنند.
معاون حقوقی و نظارت بانک توسعه صادرات ایران در ادامه این دیدار، به اهمیت مدیریت دانش در بانک اشاره کرد و تاکید کرد: انتقال تجربه و دانش در بانک بین نیروهای در شرف بازنشستگی و سرشار از تجربه و مهارت به نیروهای جوان و با انگیزه ضروری است.
علیزاده، بازرسی را یک شروع خیرخواهانه خواند و گفت: امیدواریم نتیجه بازرسی در بانک، باعث رشد و تعالی شعب شود.
در ادامه این دیدار، رئیس شعبه مرکزی ضمن خیر مقدم به معاون حقوقی و نظارت بانک، گزارش عملکرد این شعبه را ارائه کرد و گفت: شعبه مرکزی از فرایند بازرسی که منجر به شناسایی نقاط قوت و ضعف در سازمان کمک می شود، استقبال می کند.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، معاونت حقوقی و نظارت با همراهی رئیس شعبه مرکزی و تنی چند ازروسای دوایر، از بخش های مختلف شعبه مرکزی بازدید و با همکاران گفت‌وگو کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=79337 [۱]

[۳] [۴]