- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از اتحادیه صنف آهن و فولاد استان همدان

بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از اتحادیه صنف آهن و فولاد استان همدان
بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از اتحادیه صنف آهن و فولاد استان همدان
مدیر شعب استانهای غرب کشور بانک ایران زمین و هیئت همراه با هدف حمایت از تولید داخلی از اتحادیه صنف آهن و فولاد استان همدان بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین [۲]، در این دیدار که به میزبانی مهندس سیمین پوررئیس هیئت مدیره اتحادیه آهن و فولاد استان همدان انجام شد، تورج رستمی سلیمانی مدیر شعب استان های غرب کشور با همراهی ریاست شعبه مرکزی همدان و کارشناس بازاریابی منطقه ضمن بازدید از مجموعه آهن و فولاد سیمین صنعت با اعضای این اتحادیه در خصوص مشکلات و موانع این صنعت به تبادل نظر پرداختند.

سلیمانی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از این دیدار ضمن تشریح فضای حاکم بر اقتصاد کشور اظهار داشت: سیاست بانک ایران زمین حمایت از تولید و صنایع داخلی است و در راستای تحقق شعار جهش تولید گام برمی‌دارد . وی همچنین همدلی و هماهنگی بین تمام ارکان اقتصادی کشور را لازمه وجود اقتصادی پویا دانست.

سیمین پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه آهن و فولاد استان همدان در ادامه این بازدید گفت: این اتحادیه با دارا بودن ۷۱۱ واحد فعال نقش بسیار مهمی را در صنایع ساختمان و صنعت استان ایفا میکند و به تبع این صنعت اشتغال زیادی بصورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌گردد و به طرح خواسته ها و ذکر مشکلات و موانع موجود پرداخت.

در پایان طرفین ضمن خوشنودی از این دیدار بر توسعه و گسترش روابط فی مابین تاکید کردند.

[۳] [۴]