- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بازدید مدیرعامل بیمه میهن از بیمارستان فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر(ع)

بازدید مدیرعامل بیمه میهن از بیمارستان فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر(ع) [۱]
بازدید مدیرعامل بیمه میهن از بیمارستان فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر(ع) [۱]
در چهارمین روز از هفته ملی کودک؛ مدیرعامل بیمه میهن از بیمارستان فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر(ع) بازدید کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲]، سید هادی شیخ الاسلامی در این بازدید ضمن آرزوی سلامتی و شادی برای همه کودکان هم‌میهن با اهدای گل و هدیه از کودکان بستری در بیمارستان فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر(ع) عیادت کرد.

شیخ الاسلامی در دیدار با رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر(ع) ضمن خداقوت به کادر درمان  گفت: از سال گذشته نگاه و سیاست سهامداری در شرکت بیمه میهن تغییر کرده و بیمه میهن فراتر از حوزه سهامداری فعالیت می‌کند و قرار است توجه ویژه‌ای به مسئولیت اجتماعی در کل کشور داشته باشد.

رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) هم در این دیدار ضمن قدردانی از لزوم توجه بیمه میهن به مسئولیت اجتماعی و حمایت از کودکان، نیازهای ضروری بیمارستان را برشمرد و چالش های پیش روی بیمارستان را با مدیران بیمه میهن درمیان گذاشت.

دکتر چوبدار گفت: درست است بیمارستان کودکان در نیمه شمالی شهر تهران واقع شده، اما اگر نگاهی به مراجعه کننده‌ها و کودکان بستری شده بیاندازید متوجه می‌شوید بیماران اصلا از طبقه مرفه جامعه نیستند.

دکتر چوبدار در ادامه با بیان اینکه برخی از کودکان بستری شده نیاز به حمایت مالی دارند افزود: مراجعات گسترده بیماران به این بیمارستان، ساخت بخش جدید ساختمان بیمارستان و تجهیز ۳۰۰ تخت بیمارستانی را در اولویت نیازها قرارداده است که امیدواریم حضور بیمه میهن در هفته ملی کودک سنگ بنای حضور دیگر مسئولان و خیران برای به سرانجام رساندن این مهم باشد.

در این بازدید که با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت بیمه میهن صورت پذیرفت؛ علاوه بر حمایت مالی بیمه میهن، ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمارستان فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر(ع) در دستور کار شرکت بیمه میهن قرارگرفت.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=67447 [۱]

[۳] [۴]