بازدید مدیرعامل بیمه رازی از شعب تهران و البرز

در راستای جهش استراتژیک بیمه رازی صورت پذیرفت؛ 
بازدید مدیرعامل بیمه رازی از شعب تهران و البرز
در راستای جهش استراتژیک بیمه رازی صورت پذیرفت؛
بازدید مدیرعامل بیمه رازی از شعب تهران و البرز
مدیرعامل بیمه رازی در ایام تعطیلات نوروزی از شعب کشیک استان البرز و مرکزی ، بیهقی، آپادانا ، ملاصدرا و کاشانی تهران به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بیمه رازی؛ دکتر علی جباری در بازدید از شعبه بیهقی این شرکت گفت: بدون شک با برنامه ریزی درست و پشتکار و تلاش همه همکاران بویژه مدیران استان‌ها و روسای شعب و حمایت از شبکه نمایندگی و ایجاد زمینه بهتر برای ایفای نقش موثرتر نمایندگان شرکت، سال ۱۴۰۰، سال اوج بیمه رازی با ۵ چرخش استراتژیک خواهد بود.

دکتر جباری در بازدید از شعبه ملاصدرای این شرکت نیز گفت ؛ از نگاه بنده جایگاه و نقش شعب و شبکه نمایندگی در تحول و پیشرفت بیمه رازی بسیار مهم و اساسی است لذا در تمام برنامه ریزی های معاونین و مدیران ستاد و صف ,توجه به این استراتژی لازم است.

وی تصریح کرد : هویت تخصصی بیمه رازی در شعب آن است و توجه بیش از پیش ستاد به شعب و نمایندگی ها در اولویت بنده می باشد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت و پشتیبانی از شبکه نمایندگی، بازاریابی هوشمند، اطلاع رسانی مشتریان در خصوص خدمات شرکت و ارتباط مناسب با مشتریان نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف شرکت و بازاریابی دارد افزود : توجه جدی روسای شعب به بازار ، نیازهای مشتریان ، اصول مشتری مداری ، کسب سهم بازار مناسب و حمایت از شبکه نمایندگی خواسته اساسی من از روسای محترم شعب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *