- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بازدید مدیرعامل بیمه دانا از مجتمع بیمه‌ای شاهرود

بازدید مدیرعامل بیمه دانا از مجتمع بیمه‌ای شاهرود
بازدید مدیرعامل بیمه دانا از مجتمع بیمه‌ای شاهرود [۱]

رضا جعفری، مدیر عامل بیمه دانا روز گذشته از مجتمع بیمه‌ایی شاهرود دیداری سرزده داشت.

به گزارش توسعه پویا [۲] از کانال طرفداران خوب بیمه دانا، مدیرعامل بیمه دانا، با حضور در مجتمع بیمه ایی شاهرود، با مراجعین در این مرکز به گفت‌وگو پرداخت و نظرات آنها را درباره روند کارهای مجتمع، اعم از صدور، پرداخت خسارت و … جویا شد. سپس با کارمندان به گفت‌وگو پرداخت و جویای نظرات و پیشنهادهای آنها نیز شد.
در این نشست صمیمی، دکتر جعفری در رابطه با برنامه های اجرایی ۱۴۰۱سال شرکت بیمه دانا نکات مهمی را مطرح کرد که عبارتند از؛ خدمت‌رسانی سریع و مطابق با استاندارد به مشتریان و ضرورت برخی تغییرات را مقدمه ایجاد تحولات مثبت و سازنده دانست و با تأکید بر همدلی، هم افزایی و دلبستگی سازمانی، حضور نیروهای انسانی توانمند در بیمه دانا را عامل موثر و تعیین‌کننده‌ای در رشد و پیشرفت این شرکت بزرگ بیمه‌ای برشمرد.
مدیرعامل بیمه دانا اعلام کرد: نمایندگان و شبکه فروش برای شرکت‌های بیمه اهمیت زیادی دارند و جز شریان‌های اصلی آن محسوب می‌شوند، لذا ضرورت دارد با برنامه محوری و کار تیمی، از تمامی ظرفیت‌های آنها در جهت ارتقای شاخص‌های تولید حق بیمه به درستی بهره گرفت شود، در عین حال حفظ و بقای مشتریان و بیمه گذاران را یادآور شد و با تاکید بر توانمندسازی نیروی مجتمع و ارائه آموزش‌های لازم به آنان گامهای مهمی برداشته خواهدشد.جعفری اعلام کرد، نظام‌مند‌سازی خدمت رسانی در مجتمع های بیمه‌ایی با بهره‌گیری از امکانات لازم و هدایت نیروی انسانی این بخش به سمت تولید حق بیمه همراه با تقویت نظارت، از اولویت‌هایی است که باید به آن توجه جدی شود که با تقویت منابع مالی اعتماد مشتری افزایش می یابد و در نتیجه اعتبار شرکت نیز حفظ خواهد شد.
در پایان این دیدار دکتر جعفری وعده خبر‌های خوب در راستای پیشرفت و حرکت کردن به سوی آینده‌ی درخشان را برای شرکت و خانواده‌ی بیمه دانا داد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=37720 [۱]

[۳] [۴]