بازدید مدیرعامل بانک دی از شعبه اصفهان

بازدید مدیرعامل بانک دی از شعبه اصفهان
بازدید مدیرعامل بانک دی از شعبه اصفهان
دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه اصفهان بر اهمیت بازاریابی و جذب بنگاه‌های اقتصادی فعال این استان، با توجه به موقعیت استراتژیک اصفهان به عنوان یک قطب صنعتی و تجاری کشور، تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی، مدیرعامل، به همراه رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره، مجتبی دهاقین، رییس اداره امور شعب 2 و مهرآفرین امینی اقدم، رییس اداره عملیات ارزی در بازدید از شعبه اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران این شعبه بر لزوم ارائه راهکارهای تخصصی به بنگاههای فعال اقتصادی استان تاکید کرد.

کریمی در این بازدید با بیان این که اصفهان یک استان صنعتی بزرگ با ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی جذاب برای سرمایه گذاران و نظام بانکی کشوراست، گفت: تامین مالی بنگاه های اقتصادی یکی از مهمترین وظایف بانک ها است که نباید اجازه داد تکانه های اقتصادی بر چرخه تولید بنگاهها اثر منفی بگذارد.

وی افزود: بانک دی اکنون طرح ها و محصولات متنوعی برای حمایت از فعالان اقتصادی، صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف دارد که می توان با بازاریابی هوشمندانه و ارائه آنها با در نظر گرفتن نیاز و اقتضائات کسب و کار مشتریان، گام های موثری در مسیر حمایت از صنایع داخلی و جهش تولید برداشت.

کریمی با تاکید بر این که مشتری و مشتری مداری نبض حرکت بانک است، بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های گروه مالی دی به منظور توسعه همکاری با مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید تاکید و خاطرنشان کرد: بنگاه های اقتصادی بزرگ استان از جمله فولاد مبارکه به خدماتی چون تخصیص اعتبار اسنادی داخلی، ضمانت‌نامه و خدمات بیمه‌ای نیاز دارند و بانک دی به خوبی می تواند با تعامل مناسب این نیازها را برطرف کند.

مدیرعامل بانک دی شرکت بیمه دی را یکی از مهم ترین حلقه ها در زنجیره ارزش گروه مالی دی و  نهادی پویا و  توانمند در عرصه صنعت بیمه کشور دانست و گفت: شعب بانک دی، ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان دارند و استفاده از این پتانسیل می تواند ضمن کاهش هزینه ها، به تقویت برند گروه مالی دی نیز بیانجامد و از نیروهای متخصص شرکت بیمه دی انتظار می رود تلاش مضاعفی در راستای تحقق اهداف گروه مالی دی داشته باشند.

وی افزود: شرکت بیمه دی ظرفیت بسیار مناسبی برای ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان دارد و باید با تعامل مناسب، زمینه‌ساز هدایت مشتریان بانک برای بهره مندی از خدمات بیمه دی باشیم تا ضمن پاسخگویی همه جانبه به نیازهای مشتریان با ایجاد تنوع در سبد محصولات و خدمات در جذب منابع و افزایش سودآوری و ارزش آفرینی حرکت کنیم.

وی همچنین به تاثیر نقش کارکنان در بهبود وضعیت شاخص هایی مانند قیمت تمام شده پول، نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات پرداختی و سود عملیاتی اشاره کرد و گفت: بدون شک سودآوری، بهبود شاخص های عملیاتی و اصلاح صورتهای مالی بانک در یک سال اخیر مرهون همت و تلاش‌های یکایک کارکنان خدوم بانک است و از این رو مدیریت ارشد بانک نیز با اِشراف بر این مساله، ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران در حمایت از کارکنان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه این بازدید، رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک دی با بیان این که سودآوری، محور اصلی برنامه های بانک است، گفت: سند برنامه ریزی عملیاتی شعب بانک دی با هدف افزایش کارایی شعب مبتنی بر برنامه‌های عملیاتی و تمرکز بر افزایش درآمدهای مشاع و غیرمشاع به منظور تسریع دستیابی به سودآوری تدوین و اجرایی شده است که بر اساس نتایج ارزیابی شعب تهران و شهرستان در دوره های پیشین می توان گفت به نتایج مطلوبی دست یافته ایم و انتظار می رود همکاران شعب با اهتمام مضاعف در راستای تحقق اهداف گام بردارند.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد بانک گفت: در یک سال گذشته تمرکز بر هشت محور مهم افزایش مانده و سهم سپرده های غیرهزینه‌زا، کاهش بهای تمام شده پول، کاهش NPL و افزایش وصول مطالبات، بهینه‌سازی شبکه شعب و کاهش شبکه شعب زیان‌ده، افزایش درآمدهای غیرمشاع از طریق گسترش خدمات در بخش ریالی و ارزی، فروش سودآور املاک و دارایی های مازاد و ارائه بسته های اعتباری برای واحدهای تولیدی در دستور کار شعب قرار گرفت که بر اساس آمار و گزارش عملکرد دریافتی از شعب و واحدهای مختلف بانک، می توان بهبود محسوس وضعیت را در شاخص های عملیاتی بانک مشاهده کرد.

گفتنی است در جریان این بازدید، رضا سلطانی، رییس شعبه اصفهان  ضمن ارائه گزارش عملکردی از روند شاخص‌های عملیاتی شعبه اصفهان در حوزه منابع، مصارف و وصول مطالبات به بیان مسائل و نقطه نظرات خود در زمینه پیشبرد اهداف شعبه پرداخت و همکاران شعبه نیز در نشستی صمیمی با مدیرعامل و هیئت همراه درباره موضوعات مختلف به هم اندیشی و تبادل نظر پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *