بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه چهارراه فرمانیه

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی به صورت سرزده از شعبه چهارراه فرمانیه بازدید و با کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از اداره روابط عمومی بانک دی،کریمی در جریان این بازدید، ضمن قدردانی از کارکنان پرتلاش شعبه چهارراه فرمانیه برای تحقق اهداف بانک با اشاره به ضرورت رعایت هر چه بیشتر اصل مشتری مداری در دوره شیوع کرونا گفت: امروزه مشتری محوری یک فرهنگ است و فراتر از شعارها یا رویه های ساده، ارائه خدمات مشتری مدار در بانک یکی از مهم ترین روش ها برای وفادارسازی مشتریان محسوب می شود که ضرورت توجه به آن و شناخت نیازهای مشتریان در دوره شیوع کرونا به منظور صیانت از سلامت و تامین رضایت خاطر آن ها  از اهمیت دوچندانی برخوردار است.
 کریمی افزود: سیستم های مشتری مدار از لحاظ بازگشت سرمایه،سود خدمات،کاهش هزینه‌ها،کاهش مشتری گریزی،کاهش شکایات وتبدیل مشتریان موقت به دائمی در وضعیت بهتری هستند و باید تلاش کنیم با بهره گیری از فناوری های نوین، آموزش های مستمر و ترویج روحیه مشتری مداری این اصل را به مهم ترین مزیت رقابتی بانک دی تبدیل کنیم.
مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اهمیت جذب سپرده های ارزان قیمت و وصول مطالبات معوق گفت: با اقداماتی که طی چند ماه اخیر در زمینه جذب منابع ارزان قیمت و وصول مطالبات در بانک دی انجام شد، علیرغم شرایط ویژه اقتصادی کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا به نتایج مطلوبی دست یافتیم و توانستیم بعد از مدت ها در فروردین ماه سال جاری بانک را به سودآوری برسانیم که امیدوارم با همت و تلاش تمامی همکاران شعب در مسیر تحقق اهداف سند برنامه ریزی عملیاتی و رعایت اصل مشتری مداری این روند، تداوم یابد و به زودی شاهد دستاوردهای چشمگیری برای بانک ارزش آفرین دی باشیم.
کریمی همچنین توجه به افزایش سهم درآمدهای غیرمشاع را یکی از مهم ترین زمینه های دستیابی بانک به سودآوری دانست و گفت: امروزه کارمزد خدمات، اصلی‌¬ترین بخش درآمد در سیستم بانکی دنیا محسوب می‌شود و ضرورت دارد که با شناسایی و توسعه انواع خدمات ارزی و ریالی و همچنین بهره‌برداری از امکانات الکترونیکی و مدرن به سمت بانکداری کارمزد محور حرکت کنیم تا سهم درآمدهای غیرمشاع بانک را افزایش دهیم.
وی همچنین با اشاره به سرمایه های انسانی جوان و خلاق و رویکرد جوان گرایی در بانک دی خواستار توجه جدی روسای شعب به راهکارهای جانشین‌پروری در شعب شد.
گفتنی است در جریان این دیدار، کارکنان شعبه چهارراه فرمانیه در نشستی صمیمانه با مدیرعامل، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند و با ایشان به تبادل نظر پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *