- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

بازدید اعضا هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست از منطقه ویژه اقتصادی پیام

بازدید اعضا هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست از منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به همراه اعضا هیئت مدیره روز چهارشنبه دوازدهم شهریور ماه از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بازدید و با مدیر عامل این منطقه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، رمضان علی سبحانی فر به همراه هیئت مدیره از بخش‌های مختلف منطقه و فرودگاه بازدید کردند.
وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شرکت پست انتقال ” هاب ” پستی کشور به منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام است که در صورت تحقق این موضوع تحولی در سیستم پستی کشور ایجاد خواهد شد.
وی اضافه کرد: مطالعاتی با هدف انتقال مبادلات کشور در بخش پست و تبدیل آن به ” هاب ” پستی به پیام صورت گرفته که موجب رونق هر چه بیشتر شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از فعالیت های شرکت پست در منطقه گفت: مجموعه پیام از حضور شرکت پست در منطقه ویژه اقتصادی پیام استقبال می کند و برای عملیاتی شدن پروژه‌های این شرکت از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

[۱] [۲]