ایران‌مال؛ قطب بزرگ گردشگری تهران زیر چتر حمایت بیمه رازی

ایران‌مال؛ قطب بزرگ گردشگری تهران زیر چتر حمایت بیمه رازی
ایران‌مال؛ قطب بزرگ گردشگری تهران زیر چتر حمایت بیمه رازی

مجموعه چندمنظوره بازار بزرگ ایران- ایران‌مال که در تعطیلات عید روزانه میزبان بیش از ۱۵۰ هزار بازدیدکننده است، از ابتدای ساخت تا به امروز تحت انواع پوشش‌های بیمه‌ای بیمه رازی قرار دارد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی،  با آغاز سفرهای نوروزی، بازار بزرگ ایران به یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور تبدیل‌شده است؛ به‌گونه‌ای که روزانه بیش از ۱۵۰ هزار نفر از این جاذبه گردشگری تهران بزرگ دیدن می‌کنند. ایران‌مال علاوه برداشتن جاذبه‌های منحصربه‌فرد گردشگری همچون آب‌نمای موزیکال، باغ‌های ماهان و دیدار، پردیس سینمایی، ایوان الماس و اشراق، کتابخانه جندی‌شاپور و بازار سنتی و ۱۰ها مکان دیدنی دیگر در نوروز ۱۴۰۱ ویژه‌برنامه‌های متعددی نظیر اجرای موسیقی سنتی و پاپ، نمایش چهره‌های تاریخی و علمی ایران‌زمین، آتش‌بازی و رقص نور را اجرا کرده است.

این برنامه‌ها که از شبکه‌های اجتماعی و تلویزیونی متعددی به شکل زنده پخش می‌شود، حضور مردم در ایران‌مال را افزایش بیشتری داده است.

فروشگاه‌های بازار بزرگ ایران هم در نوروز ۱۴۰۱ تخفیف تا ۵۰ درصدی بر اجناس خود اعمال کرده‌اند که این موضوع هم موجب استقبال بیشتر افراد شده است.

وجود پارکینگ مسقف و فضای باز، تردد  بیش از ۱۵۰ هزار بازدیدکننده درروز  را بدون کمترین ازدحام و اشکال ترافیکی و با سهولت هرچه‌تمام‌تر ممکن ساخته‌است.

بر اساس این گزارش پروژه چندمنظوره بازار بزرگ ایران – ایران‌مال از زمان آغاز فرآیند ساخت تا به امروز تحت پوشش‌های متنوع بیمه‌ای بیمه رازی است که از پوشش‌های مختلف آن می‌توان به بیمه حوادث برای سازه ایران‌مال، اموال، اثاثیه و کارکنان فروشگاه در کنار بیمه آتش سوزی و مسئولیت در قبال بازدیدکنندگان اشاره کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=38612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *