- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

ایجاد اشتغال هدف‌گذاری اصلی مرکز نیکوکاری پیام است

ایجاد اشتغال هدف گذاری اصلی مرکز نیکوکاری پیام است

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به ظرفیت های این مجموعه عنوان کرد: اشتغال پایدار و مستمر برای نسل جوان به خصوص افراد نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی، مهم ترین هدف گذاری مرکز نیکوکاری پیام در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام [۲]، نادر ثناگو مطلق روز شنبه بیست و چهارم خرداد در آیین افتتاحیه مرکز نیکوکاری پیام گفت: اشتغال یکی از ظرفیت هایی که در این منطقه وجود دارد، که با راه اندازی چنین مراکز نیکوکاری می توان افراد نیازمند و جویای کار بیشتری را شناسایی و با به کار گیری آنها با توجه به وجود صنایع مختلف در منطقه ویژه اقتصادی پیام یک گام در جهت حل مشکلات آنها برداشت.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف راه اندازی مرکز نیکوکاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، حمایت از بیماری های خاص و صعب العلاج با توجه به هزینه بر بودن آنها برای این خانواده ها است که به همت خیرین و ظرفیت های خود منطقه به دنبال این هستیم که دغدغه های این بیماران و خانواده های آنها را کم کنیم.
ثناگو مطلق ادامه داد: کمک رسانی معیشتی، تامین مایحتاج زندگی و جهیزیه نوعروسان در کنار مواردی که مطرح شد از دیگر اهداف راه اندازی مرکز نیکوکاری در پیام با هدف خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم و نیازمندان است.
وی ادامه داد: در مجموع منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در کنار تمام رسالت های ذاتی و اصلی خود به دنبال این است که با بهره گرفتن از ظرفیت های خود هر چه بیشتر در مسیر توسعه استان، ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی قدم بردارد.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، این هدف و انگیزه در مجموعه وجود دارد که گام های اساسی و بزرگ تری برای تحقق هر چه بیشتر و بهتر این شعاردر بردارد.
در انتهای این مراسم پس از راه اندازی مرکز نیکوکاری پیام، ۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند استان توزیع شد.

[۳] [۴]