اولین نشست هماندیشی مدیران شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) و مدیران مناطق تاکسیرانی پایتخت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، این نشست روز پنج شنبه مورخ ۲۵ دی ماه با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات مبتنی بر qr برای مسافران و رانندگان تاکسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین در این جلسه موضوع فرهنگسازی و تشویق استفاده از پرداختهای غیرتماسی (کدپراز) برای عموم جامعه برای مسافرین و رانندگان تاکسی مورد تاکید قرار گرفت.
در ابتدای جلسه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) گزارش اقدامات انجام شده این شرکت در راستای ترویج و آگاهی سازی پروژه مذکور در سطح شهر تهران را ارائه نمود.
همچنین در این نشست جدیدترین سرویسها و قابلیتهای نرمافزار تاپ به عنوان نرمافزار پیشرو در صنعت پرداخت تشریح شد.
در بخش پایانی این جلسه که به ارائه پیشنهادات مدیران منطقه تاکسیرانی برای ارتقای سطح کیفی خدمات کدپردازتاپ اختصاص داشت مقرر گردید پیرامون موضوعات مطرح شده از جمله نیازهای رانندگان، مسافرین، آموزش استفاده از کدپرداز و … در دستور کار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) قرار گیرد.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) به عنوان شرکت پیشرو در حوزه پرداخت الکترونیک کشور با بیش از ۵۰ نمایندگی فعال آمادگی خود را برای ارائه خدمات پرداختهای غیرتماسی کدپرداز تاپ برای تمامی صنوف و سازمانهای دولتی و خصوصی اعلام نموده است .
کاربران برای نصب اپلیکیشن تاپ میتوانند با ارسال عدد 1 به ۳۰۰۰۷۱ و یا با مراجعه به سایت www.code-pardaz.ir اقدام نمایند.