اولین جلسه شورای مدیران صندوق قرض‌الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل جدید برگزار شد

اولین جلسه شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل جدید برگزار شد
اولین جلسه شورای مدیران صندوق قرض‌الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل جدید برگزار شد
اولین جلسه شورای مدیران صندوق قرض‌الحسنه شاهد با حضور دکتر اسلام کریمی، مدیران ستادی و روسای مناطق تهران بزرگ و شهرستان‌های تهران در سالن جلسات شهدای سلامت برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی، اولین جلسه شورای مدیران صندوق قرض‌الحسنه شاهد در دوره مدیریت جدید دکتر کریمی به عنوان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره با حضور مدیران ستادی و مناطق تهران بزرگ و  شهرستان‌های استان تهران در سالن شهدای سلامت صندوق برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر کریمی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره با تقدیر از زحمات حدودا ۸ ماهه دکتر محمود  تبریزی در مدیریت صندوق به تغییرات در سطح مدیران ستادی اشاره و آن را امری طبیعی در مسیر تحول سازمانی عنوان کرد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد با تقدیر از آقایان رضایی عابد، نیکخواه و هاشمی طی دوران مدیریت خود در مدیریت های فناوری اطلاعات، مالی و  سرمایه انسانی برای آقایان احمدی و جعفری و همچنین سرکار خانم دادقانی در مسئولیت‌های خود آرزوی موفقیت کرد.

دکتر کریمی در ادامه افزود: همه ما در هر جایگاهی باید درک کنیم که خادم مردم هستیم، به ویژه در نهاد مقدسی چون بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان‌های وابسته به آن که مدال افتخار خادمی خانواده‌های معظم و معزز شهداء و ایثارگران را بر عهده دارد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=86725

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط